SPACEAD

Alla inlägg under juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 3 juli 2010 23:35

satt ute och käka pizza och pratade med Cornelia förut, jätte trevligt! nu är det godis mys och film! :) 




 


SKAAAAAAAAAKA RUUUUUUUUUUMPA (8)

 


HELL YEAH, YOU LIKE IT.

  

OOOOOOOOOOOLD,


Av Maja Svensson Sjöqvist - 3 juli 2010 12:51

har sovit 2 timmar inatt, vet inte vad det var men kunde bara inte.. vart förbannad och irriterad så kunde bara inte..


nu har jag varit på förarutbildningen från klockan 09.00-12.15 =)  det va faktiskt inte så tråkigt som jag trodde det skulle vara. han snubben Lasse som var föreläsare han va ju jätte trevlig och rolig! så det var nog mycket det som gjorde att tiden gick fort och det va faktiskt jätte intressant, jag lärde mig faktiskt mkt. 


nu ska jag och mamma och kanske grannen åka ner till "brottet"  som det heter, det är en strand vid havet :) ska bli jätte skönt att lägga sig och sola lite, och bada ska jag garanterat göra i denna värme! jisses!  den är ju inte dålig, men klagar gör jag inte, för nu när jag har längtat så mycket får jag ta vara på den :) vi får höras senare.. puss

Av Maja Svensson Sjöqvist - 2 juli 2010 20:29

mår lite smått bättre nu,

har varit hos läkaren idag, fick inte fram någon "diagnos" på min sjukhet, fick ta massa blodprover och sånt, kan ha halsfluss, bara att vila det!! så vilade i solen =) passa på att sola nu när det är 30 grader varmt med en oemotståndlig skinande sol ute! :) så fick en ny bikini utav mamma som jag då var TVUNGEN att sola i ;)


klippte gräset idag också, som belöning fick jag glass och jordgubbar! :D MUMS!! nu sitter jag helt utslagen framför TVN där det är fotboll, jag och mamma är ju fotbolls galna! :) wiiie!


imorgon ska vi ner till havet och sola&bada, det blir dock efter min kurs som jag ska gå, sen på kväller blir det nor att köra lite förhoppningsvis :)


nu kommer det lite bilder från det som har hunnit hänt under sommaren, det kommer bli galet det som är framöver! jisses, i can't wait!  



 

min nya bikini som jag fick utav mami! :)


 

jag på midsommar :) haaaappy face =)

 

jag och godis biten Oliwer :)

  mamma & mormor! :) jag älskar er.

  

jag och min älskade mormor!  du är bäst & jag älskar dig



orkar inte lägga ut mer idag, gör det någon annan dag när jag har tid och orkar, måste se lite fotboll nu ^^ HAADE´!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 2 juli 2010 10:27

buss resan var ju helt sjuk, när vi kom från Oslo tog det 1 timmer ur ruschen för det första, sen så kommer vi på E6an mot Uddevalla, ja då välter en lastbil med gasoltuber framför oss, så vi får åka in på en lantväg som är huuuur smal som helst, där ska vi åka, så blev det vääääärldens kö där också, så vi fick stå i 2 timmar, kan ni gissa varför? RÄTT, EN LASTBIL HADE VÄLT DÄR OCKSÅ!! helt sinnessjukt, så där står vi i 2 timmar, jag var huuur hungrig som helt, jag är sjuk osv, hur jobbigt är inte det? :/ halv 10 skulle jag vara i halmstad, men istället vart jag vramme 23.15 :/  men men, idag är det fint väder iallafall, och jag ska troligtvis till läkaren sen, och sen ska jag fixa pass och id kort, sen imorgon ska jag på kurs klockan 09.00-12.30 jiiiiisses va drygt! ska nog gå och shoppa lite idag.. :) muntra upp mig lite!! =) vi får höras!! byebye!!


Av Maja Svensson Sjöqvist - 1 juli 2010 11:01

ja idag ska jag åka buss i 6 timmar , från oslo till halmstad.. gud hur ska detta gå med min hals. kommer få ha med mig 245 vattenflasker. min hals kommer inte palla annars.. det är lite bättre idag men inte brabra, hoppas jag snart blir bättre!! orkar inte vara sjuk. ska fixa nyss pass och ett id kort när jag kommer till halmstad, får fixa det imorgon.. för kommer anlända dit vid halv 9, sen på tisdag kommer troligtvis bea och hälsar på mig i halmstad :D guuud va roligt det ska bli!! :)


 

det lönar sig att ligga ute lite i solen :)


    

Ovido - Quiz & Flashcards