SPACEAD

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 11 juli 2010 23:50

jag var så trött förut så jag somnade, jag sov nästan hela första halvleken av matchen! illa! men så va det! fick iallafall se Spanien ta hem segern som jag tycker var helt rätt! fast det var ju en galen match! helt spännande!!!  

men men, nu ligger jag här med kusinen och ska se på "Date Movie" 

vi får höras imorgon! pössss

Av Maja Svensson Sjöqvist - 11 juli 2010 15:07

  



bilden är från solnedgången jag & bea upplevde tillsammand! uuu så mysigt! ;)

idag blev det östra stranden, vart & köpt nya skor och så också! orkade inte ligga mycket idag och pressa, för det va så sjuuuuukt varmt!!  så drog till Max och käka med nina & lojsan! eller jag åt inte, gillar ju inte max, men tog favorit cola (L) 
nu har jag precis duschat och ska smörja in mig med after sun för att jag har bränt mig på ryggen, samtidigt ser vi på KARLSSON PÅ TAGET, nicccccce!

ikväll åker Helen & syrran hem till Oslo! :( ssaaaad fajz!

hörs !!


Ovido - Quiz & Flashcards