SPACEAD

Alla inlägg under juni 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 30 juni 2010 16:16

ligger fortfarande sjuk, va uppe 6 imorse och packade mina saker för imorgon när jag åker till Halmstad, känns som febern har gått ner lite men ont i halsen har jag mer än någonsin!


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 29 juni 2010 11:55

guud vad dåligt jag mår  :( har fått jätte hög feber, ont i halsen & huvudet.. fyfasen! Det är så jobbigt när det är fint väder ute :( sablarnsss!  men ska iaf ttill en läkare idag så han får kolla mitt tillstånd.. hoppas jag får någon medicin för detta elände jag har.. :( men men, på torsdag åker jag ju tillbaka till Sverige, åker till Halmstad då. För jag, mamma & Lasse ska gå en kurs om övningskörnings sakimoj, är ganska sent ute, har ju bara ett år kvar tills jag får skaffa körkort. så kanske dags att börja köra:P så sen får jag köra huuuur mycket som helst i sommar (H)



skriver senare eller imorgon, pöss

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 juni 2010 20:14

ja ligger ju i hög feber som sagt, det är jätte jobbigt, egentligen ska jag ligga inne och vila så jag blir frisk, men jag kunde inte hålla mig undan solen, så jag & nina satt ute & solade förut! guuud vilka linjer vi fick!


ETT HETT TIPS!

- blanda vatten&salt i en "sprutflaska" som jag kallar det, ni vet en sån man har när man stryker eller har när man sprutar på sånt när man ska tvätta fönstren eller något liknande, blanda alltså salt&vatten i en sån flaska och ha på er när ni ska sola, guuuud vilken skillnad!!  så använd "saltvatten" när ni solar, det ger groovt med resultat!

 

så nu ligger jag i soffan och vilar, efter att ha solat& färgat håret! har sett på c/o Segemyr, och nu är det Lotta på Liseberg! :) Och sen är det tacos till Van Veeteren och lejonkung-maraton! :) gud så gött! Hoppas jag blir frisk snart!!

 

 

 

  

 

Detta var på Tusenfryd när jag & Emanuel flög! Det var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv!!!! =)

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 juni 2010 13:49

igår var vi på Tusenfryd, det är norges största nöjespark. det är större än liseberg :) tänk balder & kanonen, de karusellerna finns på tusenfryd också, fast de är 3 gånger så större och häftigare!! ^^ men jag mådde inte alls bra.. och det gör jag inte idag heller. jag har feber och ont i huvet & halsen.. usch detta är jobbigt :( kan knappt svälja och så fort jag rör mig får jag ont i huvet :( det är väl bara att vila antar jag.. nu när det är fint väder.. :( buhuuu!  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 27 juni 2010 11:32

är nyvaken, hur skönt som helst att få sova inatt eftersom jag inte sov något igår natt pga av att jag vart såpigg för vi va ju ute och firade.. men så jag låg hela dagen igår och mådde dåligt. men man får skylla sig själv.

igår kom och min kusin helen och umgicks med oss. vi gick till köpcentret ett tag, jag köpte en ny body igen ;D haha men den här va som en tubklänning nästan :D och sen köpte jag ju slingmedel, så jag ska dra slingor! :D det får vi göra ikväll! sen så gick vi till plantagjen och nina&emanuel köpte nya utemöbler, jätte fint!  så vi invigde det igår med godmat & lite vin och sen bara mysigt med trevligt umgänge! :) sen så sov helen kvar här =) så jag somnade rätt så tidigt igår ;D var ju så sleten! ;D

men nu ska jag iallafall äte frukost sen så ska vi dra iväg & sola och bada! myyyys! =D bli lite brunare:D det är inga fel! :)


men ja vi får höras senare! :) pyss



  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 25 juni 2010 18:30

GLAD MIDSOMMAR NU MINA VÄNNER! =) HOPPAS NI FÅR EN TREVLIG KVÄLL!

 

 

  



nu är det firande på G! :) Vi höres imorgon!! =) PUUUUUSSS



Av Maja Svensson Sjöqvist - 25 juni 2010 13:02

God Morgon!


jag har precis duschat, ska äta något snabbt, sen så ska jag möta Christopher nere vid T-banan! =) Idag blir det mys & ikväll så ska jag,syrran&emanuel till min kusins kompis Carina tror jag att hon hette, dit ska vi iaf och fira midsommar! så igår va jag och köpte mig en klänning och en kiol! mest för att pigga upp mig eftersom jag var lite nere igår... men men, idag blir det alltså festfestfest! ^^ vi får höras senare, lägger också upp bilder! :)



  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 24 juni 2010 18:36

   du lyckas såra mig hela tiden.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards