SPACEAD

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 31 oktober 2010 12:48

skulle egentligen skriva vad jag ska göra idag.. men planerna blev ändrade och det blev även mitt humör nu, pappa att du aldrig kan inse att det du gör är fel......

Av Maja Svensson Sjöqvist - 30 oktober 2010 19:00

Jag och Conny har varit och hyrt tre filmer som vi ska se nu :)

det blev ; Remeber me, The last song och I min vildaste fantasi


    

Av Maja Svensson Sjöqvist - 30 oktober 2010 14:51

första dagen i halmstad nu.. inte gjort alls mycket. låg i sängen och titta på film så fort jag vakna..  åt frulle sen fick jag fnatt för jag behöver nya vinter skor..  så jag och mamma åkte till äffärn och inskaffa det, så nya skor och det tackar jag bästa mamma för :) Hon har ju även gjort så jag får ny telefon hon är väl allt för bra och jag tar väl tillfället i akt och säger att hon är den bästa som finns i mitt liv och jag älskar henne :)


så nya dojor och så ska jag fixa mitt hår i veckan..  slingor blir.. och sen måste jag snacka med pappa också....  serious talk! ;) 


jaja, vi får höras ikväll - måste ringa och tjata på Cornelia att hon kommer hit så vi kan göra något.. det är tråkigt nu..

pusshäj! 


   

   jag hjärta snus.

Av Maja Svensson Sjöqvist - 29 oktober 2010 19:33

äntligen framme och ny duschad i


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 29 oktober 2010 15:02

igår faila jag och Moa rätt så gött på bion.. Vi skulle överraska Robert,Oscar och Filip med att gå på den bion dom skulle.. Kul att dom ändra sig utan att säga de.. Vi satt redo på 3D bion... Vi fick sen byta och avslöja att vi va i den andra salongen... Den bion vi gick på.. SÖG!


Sitter nu i bilen på väg till Halmstad, jag och mamma bytte nyss.. Är snart i Göteborg, jag har kört än så länge hela vägen och ska väl byta tillbaka senare.

Ikväll blir det bara lugnt, och under veckan måste jag till Tylösand och kolla praktik, sen ska jag även till Ullared med mamma och om Cornelia ska med.. Sen på torsdag drar jag till Göteborg för att vara med Isa och sova över där en natt, så det ska bli skit kul! :) Sen åker jag tillbaka till Halmstad på fredagen för Ola med familj kommer då, ska bli apa kul :))) 


Tråkigt ändå att inte vara i kd. För det finns en person som jag kommer sakna lite extra.. Och Moa kommer jag ju också sakna. blir ingen sleep over under lovet det gillas inte :( Vi får ta igen det när jag kommer hem! Men den personen som jag kommer sakna lite extra tycker jag om.. För han är speciell, han är unik.. Så snäll och rolig.. Omtänksam framför allt.. Han är en bra kille.. Du vet vem du är och jag kommer sakna dig och våra kvälls träffar!   


Skriver mer ikväll eller imorgon! 

Nu kommer bilder! :))

puss!


     jag och min älskade mamma :)



hej då  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 oktober 2010 17:15

Back on track.... Igen.

På bingon gick jag hem med vinst.. (Y)

Igår så var jag med Isa och hade myspys, köpte cola och godis och kolla på film hos mig:) Sen kom Moa och sov här :) Fick även besök av Robert,Oscar och Filip :) Det va trevligt, fast de är dumma pojkar och berättar vad som kommer hända i tre kronor när ni alla vet hur jag har kämpat mig igenom det! uu vad ledsen och arg jag vart!! :((

Sen kom vi inte överrens om vilken film vi skulle se, men sen så vart alla nöjda med Torkel i Knipa.. Så jävla bra film så jag tror jag dör.. 


Och idag så hade vi Spanska först, och då bakade vi muffins! MUMMA! Sen så hade vi ingen mer lektion förens halv 3, så jag och Becka lånade varsin kamera och åkte in till stan och fottade lite. Vi åkte även till Bergvik och käkade DONKEN och fottade även där.. Sen åkte vi tillbaka till skolan, la in fottona på datorn och sen fick vi dra hem :)


Nu har jag precis duschat och ska klä mig och sen äta lite lax :) uu va gött! 

Sen ska Moa sova här inatt också, det gillas! Hon skulle köpa med pepparkaksdeg som vi kan äta. jävlar va gött de ska bli ;) 


Skriver mer imorgon, om jag får tid..

jag åker ju till Halmstad då! Datorn följer med så jag bloggar lite från bilen, om jag inte ska köra :b 


JUST DET, JAG SKA FÅ EN NY TELEFON! :) WIHOOO!!!!(det behövs)

   LOOOOOOOOOOVE

Av Maja Svensson Sjöqvist - 26 oktober 2010 16:07

på bingo, hörs sen! 

Av Maja Svensson Sjöqvist - 25 oktober 2010 17:41

Nu är jag tillbaka till Karlstad och gjort första dagen i skolan avklarad, var även med kusin i skolan i åmotfors idag, åkte där ifrån halv 11. Va svårt dom har det i 7an ändå :O jag fatta knapp, kanske är för jag är dum? :P 

Nyss kommit ur duschen iaf, det va så härligt och ta sig en varm dusch och bara njuta! nu ska jag snart sätta på tre kronor tror jag! har ju bara några avsnitt kvar :( buhu.. 

moster är även här också! så det blir massa massa massa mys ikväll! 

puss!


   Plutten har blivit så stoooor!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards