SPACEAD

Alla inlägg under september 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 29 september 2010 12:57

Sitter i skolan och ska ha Psykologi nu!

Sen ska jag in till stan och vänta tills Sanna slutar, och det är vid 5 typ.. Sen ska vi sova över och se på Disney hela kvällen och natten :) MYS!

Hörs imorgon eller något sådant. 

pöss!

  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 september 2010 21:39

Igår kom Moa till mig och sov här :) Trevligt Trevligt! =)Sen idag så har jag varit i plugget och det blev en händelserik dag vill jag säga.. Efter skolan drog jag in till stan och träffa Sanna, David och Sanna :) Trevligt, satt på Espresso House ett bra tag ;) Trevligt det också! Sen drog jag hem och då var det tacos serverat, tack bästa mamma :) Sen passade jag på att ta en varmt och skönt bad innan Idol :) Drog i en hår in-packning och sen ansiktsmask :) Så hoppade precis in i duschen och tvätta bort det :) Nu ska jag strax lägga mig i sängen och se på mitt älskade tre kronor (som vanligt)? ;) Imorgon ska jag leka med Sanna, och vi ska ha en hel dag och kväll med Disney filmer:) Gud vad mysigt det ska bli! =D Ska sova hos Sanna också, var ju år och dar sen, så det är på tiden vill jag lova! =) Nu får ni ha en trevlig kväll och ta hand om er! :)PPPPPOK!/ Maja.

Av Maja Svensson Sjöqvist - 27 september 2010 11:08

Nu sitter jag och kollar på tre kronor, inne på säsong 6 nu! Det är så spännande och jag kan bara inte sluta att titta! Nu ska jag käka lite och sen ska jag dra till plugget! Vi får höras senare! :) puss!

mys

Av Maja Svensson Sjöqvist - 26 september 2010 17:23

tjenare tjenare, sitter i åmotfors med lill kusinen nu, hon har varit i Deje och spelat fair play hela dagen, det gick jätte bra! =D Själv har jag gosat med oliwer hela dagen och det har vart kanon :) Jag kör hem senare i afta.. vi hörs imorgon.. pöss!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 24 september 2010 09:49

Igår så körde jag till mormor och morfar i Vålberg, där var min älskade syster och väntade på mig och mamma! Sen åt vi våfflor och sen drog vi hem eftersom jag skulle på hockey, jag och nina åkte lite tidigt så vi drog oss en liten "raggar" runda över allt typ ;) haha! Väl på hockeyn som jag var på med pappa och hans brud började matchen segt. låg under med 1-0 mot frölunda och sen kviterade FBK och så slutade första. sen i andra blev det 2-1 till frölunda och i tredje blev det 3-1 och när det var 30 sekunder kvar typ gjorde färjestad mål, slutresultatet  blev 3-2 till frölunda. U va förbannad jag vart! Så får tagga om till matchen på lördag när färjestad möter AIK! uuusch för AIK! Hoppas dom får stryk!

Jaja, efter matchen hämtade nina oss och körde hem pappa och lillian, sen drog jag och nina ut och åkte bil typ och bara glassa med bra musik.. :)


Vet inte ifall vi drar till moster idag eller imorgon, hoppas på idag! :) Vill träffa alla där! Saknar dooooooom! <3


Hörs imorgon eller något! ;)


    

Av Maja Svensson Sjöqvist - 22 september 2010 18:51

Var i skolan och hade det skoj, för idag var isa tillbaka! :) 

Drog med henne till stan efter skolan, kollade runt lite.. 

Sen drog jag hem och här sitter jag och mögglar som vanligt.

Imorgon kommer min älskade stora syster hit, jag känner att jag verkligen behöver Nina nu! Saknar henne som satan! 


jaja, nu ska jag vänta på idol i en timme till. 

vi hörs!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 21 september 2010 14:15

Idag har Louisa Isa Nermark födelsedag, och stackarn är sjuk :( Hoppas iallafall du får en underbar födelsedag utan oss i TUKL! Vi ses troligtvis imorgon, och då ska du få massor med grattis från mig:) Vill bara säga också att du är en jätte go kamrat och jag är glad över att vi hamna i samma klass. Man har ju alltid skoj med dig, och kan säga dig att det var dreta tomt utan dig i skolan idag! Men nu ska jag sluta gnata och HÄLSA DIG ALL GRATTIS FRÅN MAJSET. :) <3 ISA, DU ÄR MIN BRAIGA KOMPIS. SÅ KUL SOM JAG HAR MED DIG HAR JAG MED FÅ! <3 LOOOOVE.



Av Maja Svensson Sjöqvist - 20 september 2010 20:25

Ja i lördags drog jag och terese till sanna och där var david och robin också., så satt vi där till, en början och drack. sen så drog vi vidare till stan., skulle in på något hotell men han snubben svara inte så vi luffa i stan.. sen vid typ 3 eller något skulle jag och terese ta bussen hem, så då hitta vi nilsson, så drog vi med han jesper,patrik, och olle hem till olle, så va vi där på efterfest. Det var trevligt! Kom hem vid cirkus halv 6 och där decka jag på muggen, sen vet jag bara att jag vakna bakfull och har nu vart det i en hel dag och lite till..  hur lamt är inte det då? Sen igår så skulle ju terese hem, vi drog in till stan på förmiddagen och träffa sanna dfavid och robin, så drog dom en kaffe och sen tog terese hål i öronen, ni vet dom jag tog för några månader sen?  i tragus eller vad det heter och sen mitt i örat, där tog hon :) duktig flicka! :D sen så giock vi hem till mig från stan.. laaaaaamt. sen slängde i oss mat och sen körde vi och lämna av terese vid hennes buss hem :( så tomt är det utan den tjejen! ska bli ändring på att träffas nu, måste bli mer ofta!! 

Så¨låg jag och slappa hela dagen, och vaknade upp imorse och kände att jag fortfarande var bakis?  är det muuulig?  började iaf 20 över 12  idag, missade bussen så jag fick cykla idag till skolan, värt med 2 lektioner sen va det bara att cykla hem igen :) sen så satt jag vid datorn, och det gör jag än. övningskörde till farfar förut. kul att träffa farfar och else :) godingar! 


jaja, snart ska jag cykla i regnet och träffa falKKKKKon! =) vi hörs imorgon!

POK! 

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards