SPACEAD

Alla inlägg under augusti 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 augusti 2010 09:44

Somnade jätte tidigt igår, och vaknade tidigt som fan för jag är helt extas inför resan! Pappa och Lillian hämtar mig och Nina vid 12 ungefär och då ska vi åka till flygplatsen! Nina ligger fortfarande och sover breve mig. Jag skulle ju också helst ligga och sova nu men det går bara inte, jag är så jäkla taggad nu inför resan! Ska bli så sinnessjukt gött att komma iväg till Bulgarien nu! Mamma kollade vädret igår i Bulgarien, det var det varmaste stället i hela Europa, fatta vad härligt?! :D

Jaja, flyget går runt 3 eller något, och vet inte när vi landar, men tror inte jag hinner sola något idag så får börja pressa imorgon! :)

Kommer på på hotellet Nina, Pappa och Lillian bodde på sist dom var i Bulgarien, jag har aldrig varit i Bulgarien så det kommer bli helt nytt för mig det här! Det som gör det extra roligt! :) Guuud vad jag längtar! Ska bli så häääärligt! :) Tänk massa sol och bad! =D Och ett extra plus i kanten är ju att det är så himla billigt i Bulgarien, så ska nog handla en hel del där borta! :) Men nej. Nu orkar jag inte skriva något mer! Vi får väl se om jag har tid eller lust att sätta mig vid en dator där borta, då ska ni få er en liten text om hur jag har det där borta! Annars berättar jag allt när jag kommer hem! :) Ha det bra i Sverige mina söta läsare! :) vi hörs snart! PUSS

Av Maja Svensson Sjöqvist - 27 augusti 2010 20:46

FLYGER IMORGON FRÅN GARDEMOEN TILL BULGARIEN, KOMMER TROLIGTVIS INTE SITTA VID NÅGON DATOR SÅ KOMMER INTE BLI NÅGOT BLOGGANDE, OCH HAR INTE HAFT INTERNET FÖRENS NU, SÅ VI FÅR HÖRAS NÄR JAG KOMMER HEM, NI FÅR BILDER OCH SÅ SKA NI FÅ VETA ALLLLLT, :)


 TAKE CARE, hoppas ni får dåligt väder hemma i tråkiga sverige :) PUSS!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 25 augusti 2010 19:20

första skoldagen avklarad och det var faktiskt skit skoj, speciellt att träffa alla och stå och titta ner på alla 94er som ha börjat, mohaha inte yngst på skolan, känns faktiskt skit bra! =D

men men, nu tänkte jag göra mig en billys pizza och sättta mig vid tvn, måste göra mig redo för att se på fångarna på fortet :D det är ju handbolls-laget mot fotbolls-laget! :D hehe undrar vilka som vinner, se snyggisarna spänna sig lite i tv, inga fel! :)


btw, JAG DÖR FÖR oscar PÅ SKOLAN, JAG TAPPAR ANDAN VARJE GÅNG JAG SER HONOM, OMG OMG OMG OMG GE MIG OCH TA MIG.

Av Maja Svensson Sjöqvist - 24 augusti 2010 19:06

tjenispenis i äckel vädret!


Är i Karlstad nu, kom hem typ vid något över 12 igår, blev att se förortsungar och svensson svensson och decka till det! Sen Så imorse åkte jag och syrran till mormor och morfar och hälsa på :) Kul att träffa dom! =D Sen åkte vi och hjälpte thessan med att hämta katterna, och ena katten som va i bur i bilen han gillade inte det och kissa på sig, stackarn! Sen så åkte vi in till stan och bytte bil, sen åkte vi till bergvik och kika och även åt mat, sen in till stan och släppte av mig, så träffa jag bea,elin,carro,hannes och alice tror jag hon hette, haha illa! va så sjukt kul att träffa min beafis! :D (L) saknat den snorungen :) Sen så hämta syrran och thessan mig igen och körde hem mig, och här sitter jag nu helt depp pga av piss vädret som är här hemma i piss karlstad. Var även på skolan förut och hämta ledighetslapp! Jäääävlar vilka fjortisar det börjar, paniiiiiiiiiik. orkar inte det! Så det är en stooooor diss till skolstarten. Alla fjortisar!


Och en diss till mig själv för jag inte har nämnt här på min kära blogg om kära Rasmus! Han är så dum och tror att mitt kära Färjestad ska få torsk av Brynäs? Ni hör ju - SPYNÄS! jaja jag gillar grabben ändå, det är ju inte jag som kommer springa grinandes av förlust efteråt? :)


Jaja, vi hörs senare. Imorgon ska jag fucka ur i skolan!

Och ska även fucka ur kl. 20.00 ikväll, FÅNGARNA PÅ FORTET JAO!

tjenispenis i musen

Av Maja Svensson Sjöqvist - 23 augusti 2010 10:50

Mårrn vänner! 


Måste säga att det är riktigt roligt att så många läser min blogg, riktigt roligt! 

Det är ju såklart ingenting emot "stor bloggarnas" läsare, men men det skiter jag i, jag hade ju inte direkt planer på att bli den nya kissie eller liknande när jag startade den här bloggen, utan jag startade den för jag tänkte det är kul, och jag får skriva av mig. Ni som har följt min blogg vet ju att ena dagen skriver jag hur mycket som helst och den andra ingenting alls, det beror ju på olika saker, men men det var inte det jag ville komma fram till i detta inlägg utan jag ville bara börja med att tacka er söta läsare för ni tar tid med att kika in här :) Det är roligt, och har ni något på hjärtat, bara kommentera här eller så skickar ni ett mejl till Majaraktav@hotmail.com! :) Fråga eller påpeka, skriv vad ni känner för! :) Det vore iaf kul att få lite kommentarer om mitt skrivande! :) 


Men som sagt, det jag ville få fram var att idag kommer min stora syster hit :) Vi ska kolla ifall hennes pass har kommit, har det kommit idag så åker vi till Karlstad, har det inte kommit så åker vi imorgon, måste senast åka då eftersom jag börjar skolan på Onsdag! Ska bli riktigt kul faktiskt! Trodde aldrig att jag Maja Svensson skulle säga att jag längtar till skolan, men tro det eller ej, det gör jag som fan!

Så får se när jag kommer till min bostadsort! =D Längtar faktiskt inte till Karlstad, skulle faktiskt kunna stanna här i Halmstad, har faktiskt första gången nu under sommaren som jag inte har klagat alls för mycket på Halmstad, har faktiskt vart riktigt okej! Riktigt bra om jag ska vara ärlig! Med After Beach och så vidare! Nått jävligt kul! Den här sommaren har varit riktigt skön! Jag ska göra ett inlägg om min sommar framöver tänkte jag. :) Men jag lovar ingenting! 


Vad jag gör just nu, jo jag sitter faktiskt och lyssnar på Fronda, det var så länge sen och jag tycker faktiskt en del låtar är bra, det är ju inte så att öronen lägger av för det är så dålig musik, utan jag lyssnade så ofta på dom för några år sedan, därför kan jag de flesta låtarna, och jag diggar det faktiskt! haha (:  


Köpte två nya klänningar igår som sagt, de satt skit bra! =) As nöjd! :) Har faktiskt på mig en idag, det är en brun med tub och sen med shorts i, den är inte tight utan den är mer pösig. men skit snygg i alla fall! :) 


Jag får skriva mer senare, jag måste ut och röka och göra frukost, känner hur kylskåpet kallar på mig :) 


Föresten, längtar nått skit mycket till Lördag då planet mot Bulgarien lyfter! =D FAN VA JAG OCH SYRRAN SKA FUCKA UR PÅ SUNNY BEACH! =D 



ha det bra godingar

Ciao!






Av Maja Svensson Sjöqvist - 22 augusti 2010 22:07

"CHACHA BITCHES" 


Haha, var tvungen att dra en riktig blogg hälsning! "So not Maja style" HA!

Har nyss kommit ur duschen efter en hel dag med mamma :) 

Åkte först till Helsingborg och trallade runt på köpcentret där, hittade en bikini överdel och två klänningar, passar bra nu när jag åker till Bulgarien på lördag, :) Hihi, Måste ha lite lite lite mer "sommar-höst" klänningar kände jag =) Hihi men tack så mycket underbara mamma! :) Sen efter Helsingborg så åkte vi till Laholm för att spela bil-bingo! Det gick åt skogen! Jag blev skit irriterad, vid sista spelet så kunde man vinna 10.000 kr! Och det skulle ju inte direkt vara fel att ha i fickan, så hade jag iaf nr 69 kvar från att vinna de pengarna, tror ni inte att det blev nr 68 och någon annan fick bingo! GUD var irriterande!

Så va det slut och vi åka direkt där ifrån med världens fart! :) 

Så nu efter duschandet tänkte jag testa mina nya kläder och sen gå ut och ta mig en cigarett och sen lägga mig och kolla på Tre Kronor, har ju sett klart på alla C/o Segemyr nu, så måste ha en annan serie att se, så det fick bli Tre Kronor. Efter alla de säsonger så blir det En Ängels Tålamod! Det är "The Next" lixom! :) 


Men men, ni får ha er en trevlig kväll så hörs vi imorgon! :) 

Puss! 

Av Maja Svensson Sjöqvist - 22 augusti 2010 12:49

6 DAGAR KVAR NU!


Ja, nu åker jag och mamma till Helsingborg. Vi får höras senare! Har mobilen med mig! =D Sen är det Bilbingo som gäller! JAG SKA FAN I MEJ VINNA LITTE CASHICASHI NU!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 21 augusti 2010 12:27

Ja nu är jag tillbaka i Halmstad vart en lång och dryg resa hit igår med buss. Jag åkte hem pga att jag inte kunde hänga med på Lars & Melissa, därför ville jag inte vara kvar i Oslo, så jag tog bussen tillbaka till Halmstad, ska tillbringa mina sista sommarlovs dagar här! Ja på Onsdag börjar ju jag skolan igen, och om exakt en vecka (nästa lördag) åker jag till Bulgarien! =D Ska bli hur skönt som helst :) 


Jaja får se vad dagen har att bjuda på, nu ska jag iallfall ta mig en cigarett och njuta utav den! :) Vi hörs ikväll. Puss!


PS, Mitt internet funkar inte, så jag sitter på Lasses nu, (mammas kille) Mitt har tydligen Kolappsat? Kanske för jag sitter med det för ofta? haha! Så det ska in på Service, kommer ta upp mot 3 veckor, så kommer ha jätte panik eftersom jag är så internet beroende! :o Aja, tur att man ska utomlands, kan inte använda det då ändå! =D Turis! Så kanske inte blir så mycket bloggande, och får berätta allt om min resa när jag kommer hem :) jaja, ha det bra :) DS.



  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards