SPACEAD

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 9 juli 2010 22:26

ja imorse åkte ju bea hem!! :( saknar henne redan & det är jätte tomt utan den tjejen!!  men åkte iallafall till Tylösand med mamma,syster,kusinerna och moster! vi låg och solade hela dagen och badade i havet gjorde vi också!! :) Sen va det ju After Beachen som vanligt, det va sjuuuuuukt jäävla mycket folk där idag! och fyfan vilken fest det var, helt sinnessjukt roligt!! :) nej har vi grillat och kollat film och haft det allmänt trevligt! :) jätte kul faktiskt!! =) 


imorgon ska vi till Tylösand såklart och sen minigolf eller nått i den stilen! :) After Beachen är såklart på schemat varje dag framöver! :) 

blir nog lite stan imorgon också! Får se ifall jag hittar något roligt, vill ha en ny sommar klänning eller nya skor, men har iallafall ett måste på köplistan, det är en KEPS!!!  min är ju borta sen länge, så måste ha en nyyyyyyyyy!! =D så det ska jag iallafall köpa! :) 



men men, nu ska jag fortsätta se på film och det! :) ni får ha det bra så hörs vi !! :) 


pussssss! 


  

idag vid havet, helt underbart! 

Av Maja Svensson Sjöqvist - 9 juli 2010 10:49

För ca en timme sedan åkte bea hem, hon blev hämtat utav sin moster!  Så det är redan jätte tomt =(! Igår så var vi på After Beachen igen, jätte trevligt, även fast det regnade lite, fast då så kom Gunnel med sin "SOL-DANS" så klarnade det faktiskt upp! ^^ Sen åkte vi hem med buss och så bytte vi om sen tog vi våra mountain-bikes in till stan! där så käkade vi på Macdonalds! Sen gick vi och köpte bio biljetter! till Shrek! det var då en timme kvar tills bion börja, ja vi hade ju en timmes gratis bowling kvar så vi gick och bowlade i en väntan! :) jag vann IGEN ;) 


efter det så gick vi tillbaka till Röda Kvarn och kollade på Shrek, den var faktiskt bra! men skulle va grymmare i 3D! :p men vad gör man? det va skit trevligt iallafall, men när den var slut, ja då smet vi in på filmen Robin Hood, vi skulle ju överraska Jacob & Simon och Deras två kompisar som jag inte kommer ihåg namnet på xD så vi satte oss jämt innanför, så skulle jag kika efter, ja men vilken tur, de satt ju raden framför oss bara xD haha! perfekt ;)  så vi fick se ca 1,5 timme på den filmen med! :) TA TVÅ BETALA FÖR EN! ;) 


men efter det så kom det en kille som inte var min stil för fem öre, han skulle tydligen ragga på mig, haha han va ju inte blyg om så att säga. för jag fick nummer och visa sig att han är 8 år äldre än mig, och ja inte min grabb ifall man säger så  x) 


och igår kom ju även min moster, två kusiner och syster hit till Halmstad, så de va redan i sängen när jag & bea kom hem!


men men, nu idag ska vi iallafall åka iväg till Tylösand och sola&bada, se på After Beachen! :) ska bli huuuuuur skönt som helst!  Jissaness! ^^ 

Hoppas jag får en bra tid nu med moster o co! ;) 


nu orkar jag verkligen inte skriva mer! vi får höras senare, har mobilen med mig! 0706274826 (mp) hööööööörs vännen!


  

Ovido - Quiz & Flashcards