SPACEAD

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 juli 2010 20:46

Ja igår var som sagt en härlig dag och även en härlig kväll! :) 


Idag väckte Bea mig vid cirkus 11, fast egentligen var det jag som väckte henne genom att jag snarka, (Jag brukar faktiskt inte det!!) men men, jag var jätte trött när jag vakna, och mamma tjata så mycket så jag blev skit arg, så jag och Bea skulle egentligen kommit iväg efter en halvtimme efter vi gick upp, men eftersom jag och mamma bråka tog det lite längre tid! Men hur som helst kom vi iväg till Tylösand! =) Låg och solade, vi badade också, sedan var det ju dags för After Beach! Kul som vanligt, ännu mer folk va det idag! trevligt trevligt!

Vi tog bussen från Tylösand till stan där vi bytte buss till Söder (Där vi bor), jätte duktigt gjort tycker jag:)


Jag och Bea hade önskat Stuvade makaroner med Falukorv, och det fick vi! =) MUMS! Så mätta och belåtna, ny duschade och sköna, har vi lagt oss i sängen med Conny (Cornelia) och ser på Pippi Långstrump på rymmen! Ikväll blir det slappt med massa barnfilmer!


NICE


idag är det ju även sista dagen i Halmstad för både mig och Bea, jag ska till Oslo över dagen sen vidare till moster och co i Åmotfors, Bea ska hem :( 

underbara dagar med Bea i alla fall! :) 


VET NI VAD? IDAG BLÖDDE JAG NÄSBLOD FÖR FÖRSTA GÅNGEN, DET RANN OCH SÅNT, PANIKSLAGEN MAJA!!


Här kommer lite sköna bilder!


   After Beach!!! (Y) obeskrivligt härligt!

 Lovade er en bild på geten Nemo från tidigare inlägg! Här har ni honom!:)   Jag och Conny(Cornelia) i måndags på After Beachen, var ganska dåligt väder, men vi var såklart där ändå! :) 



Så där ja!

Lite sköna bilder, lite sköna inlägg! =)

NU ska jag se på filmen, vi får höras, härrreeaa!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 juli 2010 19:08

Glömde skriva igår så skriver inlägget nu istället :)


Ja igår var jag och Bea på Tylösand och glassade, var ju såklart också på After Beachen! skojskoj! Efter det så åkte vi hem och gjorde oss iordning, vi var bort bjudna till mamma och Lasses kompis Uffe och hans fru Lisa, blev grillat! Mums!


Fick värdens ryck, bara så där. Jag är verkligen impulsiv - Klippte lugg bara sådär! (Y) 


Efter ett tag tog jag och Bea cyklarna och åkte hem, hämtade lite cider och cyklade ut på piren, där satte vi oss på en skön plats vid havet och drack, hade ju en skit bra radio med oss så vi fick lite musik! :) hehe, sen så träffade vi några killar som va där och fiska, så vi satte oss vid dom och snacka lite, fiskarna nappade inte så bra efter Bea slängde i snigeln vi hittade, en sån där skit stor fet äcklig en, blä! Jesper, Alexander och Morgan (grabbarna som fiska) trodde det va därför det inte nappa, men dfom var trevliga iallafall och vi fick en trevlig kväll vid havet! Jätte mysigt! Cyklade hem och kollade lite på film och så, sen somnade Bea (skräll att hon somnar direkt) haha medans jag inte kunde somna (som vanligt) :( 

(Y) Kul dag&kväll! Tack folket! =) 

   Bea och jag i måndags! Lite blåsigt, men det stoppar oss inte för After Beach, vi var där i god tid innan ;) Alexander, Morgan & Jesper! 


    

Jag vid havet, Ny klippt och allt :)

Ovido - Quiz & Flashcards