SPACEAD

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 29 juli 2010 20:36

Äckligt snuskigt väder!

Här kommer man från världens solväder till världens ösregn! Säger bara typiskt..


Jävla Värmland


Är iallfall i Åmotfors nu, har vart här i några timmar, gosat med Oliwer!:) Solstrålen! =) Ätit god lax med potatis! YAMMY.


Nu blir det mys med moster, Löbben & Lojsan! :)


Härrrea!


PS. Kanske inte skriver så mycket de här kommande dagarna, eftersom jag är nog inte mycket vid datan, det har jag nog inte tid för, men ifall tillfället kommer, slänger jag in ett inlägg. Annars berättar jag allt lite senare! :) DS.

Av Maja Svensson Sjöqvist - 29 juli 2010 10:01

Fasiken vad trött jag är!

Tror alla tjata på mig jätte länge innan jag fatta att det var dags att gå upp. Sitter nu i bilen på väg mot Göteborg där vi ska släppa av min goding Bea! :( Sen åker jag, mamma, Lasse och Karl vidare till Oslo, åker till syrran. Jag blir bara där en snabbis, för sen kommer pappa och Lillian och hämtar mig hos Nina för jag åker med dom till Sverige igen, inte till Karlstad än, utan jag hoppar av i Åmotfors hos moster oco! :) 

Kom på nu att jag glömde Oliwers presenter i Halmstad och vi har kommit halvvägs till Götet nu så kan inte åka tillbaka.. Fan! Men men, träffar dom igen så det är väl inte hela världen? Men iallafall så blir jag kvar hos moster tills söndag eller måndag, beror på pappa när han åker tillbaka till Oslo. Lasse och Karl åker till England imorgon, gött för dom! Men det ska bli skönt att komma lite till Värmlaaaand! :) Vi får höras senare, Tjaoo!


  

Ovido - Quiz & Flashcards