SPACEAD

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 30 juli 2010 18:59

Ja imorse vaknade jag ju jätte tidigt! As trött hela dagen! Gosat med gullungen Oliwer hela dagen också! :) Sen åkte jag och moster och handla lite och hälsa på Morfar som ligger på sjukhuset i Arvika, han opererade sig imorse, fy vad han får hålla på med denna mage!

Men du är stark Morfar och jag älskar dig!


Nu sitter jag här i sängen och har Lojsan och hennes kompis breve mig, ser på filmen "Lillebror på tjuvjakt" den är ju bra :) haha!

Ikväll är det film mys och äta gott gott! Oliwer och Pernilla kommer hit sen =) MYYYSA! =) 


Vi får höras senare eller imorgon! =)

häääärrrea!


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 30 juli 2010 10:39

'jäääävligt trött idag!!! 


^ ska äta frulle sen drar jag och gooooosar ihjäl mig med Oliwer :)


skriver ikväll! :) Tjaooo


Ovido - Quiz & Flashcards