SPACEAD

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 8 juli 2010 04:18

fyfan, så här roligt som jag hade ikväll. så kul har jag fan inte haft på riktigt länge!! tack bea, simon och jacob för en sån jäkla trevlig ikväll! ^^ tog oss ett riktigt bra tag att komma hem från tylösand iallafall! och jag tog mig ett kväll dopp nyss också! nicenice! imorgon blir det samma visa, glassa på tylösand och sen after beach och sen blir det att bara ha kul med bowling och kanske lite paintball? :) NICE


nej jag kan inte beskriva hur mycket jag har skrattat idag, jisses! brist på luft! 

bilder kommmer jag lovaaaaaar! men kan endast tacka bea, simon & jacob för världens roligaste cykeltur från tylösand till söder! jissaness! kan inte ens sluta skratta nu, bara av att jag tänker på er, goa gubbar det där!! :) 


naken bad blev ju också som sagt, nice som fan! :)


herrrå.


längtar till imorgon då det blir meeeeeeeeeer skratt och bränna!:)

Ovido - Quiz & Flashcards