SPACEAD

Alla inlägg under juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 juli 2010 19:08

Glömde skriva igår så skriver inlägget nu istället :)


Ja igår var jag och Bea på Tylösand och glassade, var ju såklart också på After Beachen! skojskoj! Efter det så åkte vi hem och gjorde oss iordning, vi var bort bjudna till mamma och Lasses kompis Uffe och hans fru Lisa, blev grillat! Mums!


Fick värdens ryck, bara så där. Jag är verkligen impulsiv - Klippte lugg bara sådär! (Y) 


Efter ett tag tog jag och Bea cyklarna och åkte hem, hämtade lite cider och cyklade ut på piren, där satte vi oss på en skön plats vid havet och drack, hade ju en skit bra radio med oss så vi fick lite musik! :) hehe, sen så träffade vi några killar som va där och fiska, så vi satte oss vid dom och snacka lite, fiskarna nappade inte så bra efter Bea slängde i snigeln vi hittade, en sån där skit stor fet äcklig en, blä! Jesper, Alexander och Morgan (grabbarna som fiska) trodde det va därför det inte nappa, men dfom var trevliga iallafall och vi fick en trevlig kväll vid havet! Jätte mysigt! Cyklade hem och kollade lite på film och så, sen somnade Bea (skräll att hon somnar direkt) haha medans jag inte kunde somna (som vanligt) :( 

(Y) Kul dag&kväll! Tack folket! =) 

   Bea och jag i måndags! Lite blåsigt, men det stoppar oss inte för After Beach, vi var där i god tid innan ;) Alexander, Morgan & Jesper! 


    

Jag vid havet, Ny klippt och allt :)

Av Maja Svensson Sjöqvist - 26 juli 2010 19:18

NU ÄR SOLEN TILLBAKA!!! :D WIIIIE,



va vid polisen imorse för att fixa nytt pass, va dret mycket folk, va där i 2 timmar, när vi väl skulle fixa det, ja så då va man tvungen att ha pappas underskrift också, (han bor i norge) så han skulle faxa, men så krånglade allting, så det tog skit lång tid, så efter dessa 2 timmar hade vi inte fått någonting gjort.. så jag va skit förbannad för att jag kunde ju va ute&solat med bea den tiden istället, men nejnej!! men när jag kom hem så körde mamma mig&bea till tylösand där vi la oss på stranden och sola tills After Beachen skulle börja. Så väl på After Beachen som var lika bra som vanligt, fick vi sol & lite cider, underbart! ikväll blir det myspys med gottgott & bra filmer!! :) Imorgon är det polisen för ett ytligare ett försök att få ett nytt pass.. sen TYLÖÖÖÖÖÖSAND!!!! :D häjhäj! ^^

Av Maja Svensson Sjöqvist - 25 juli 2010 19:55

bea är nu här, vart på after beach och druckit lite kalla nu ikväll blir det nog utgång!! :D WIIIIE



hörs.

Av Maja Svensson Sjöqvist - 24 juli 2010 18:34

Är så grooovt trött idag. Har vart på lite äventyr med mami&lasse idag, de väckte mig vid cirkus 12, och så drog vi iväg. De har vart inne på typ 5-6 stycker loppisar och kollat.. Skit drygt, men jäklar vad folk har grejer.  Fick ju se massa skogar och sånt.... (Kul!) -.- NOT!


Även träffat en kändis get!!  




Nemo!


Hans mamma blev styckad av någon sjuk jävel, han stycka get mamman totalt och tog med sig köttet hem. Polisen hittade get köttet hos honom, men kunde inte binda honom till detta brott... Hur sjuk får man vara på en skala?

Han borde ju straffas, och hur fan kan man inte binda honom till detta när de hittat get bitar hemma hos honom?!?!

Finns ju fan folk till allt.. 


Detta hände när Nemo var 4 dagar,

så dom vi var hos, hans dotter jobbade där Nemo och hans mamma levde, och denna tjej tog med sig Nemo hem.. Han vägrade att äta och de försökte med att mata honom med flaska och allt, han tvär vägrade. Tillslut klarade tjejens mamma detta. Nu är nemo några månader gammal och är nog världens mest grymmaste get, han älskar människor och älskar att kela.. Han är jätte mysig!!  


Nemo har även vart med på TV. Tv4 och Tv4 Halland har varit där och gjort repotage om Nemo och hans händelser..  Han är så lycklig där han är nu, han har det bra, Han får springa löst och leka hur mycket han vill. 

Jag ska lägga in bilder lite senare eller imorgon så ni får se vilket skönhet till get! =) Hur ball som helt!! :) Så bilder kommer (: 


Må denna jävel som dödade hans mamma brinna i helvetet. Hur fan kan man göra något sådant? Helt obeskrivligt lågt gjort. Idiot!


Må denna get leva länge!!

NEMO

Av Maja Svensson Sjöqvist - 23 juli 2010 22:40

Är framme i Halmstad sen några timmar tillbaka,

har sett på film & käkat god mat! 

Ska ut och gå snart tror jag, fast ändå är jag så trött att jag bara vill lägga mig.. men jag vet inte..

hoppas på bra väder imorgon, måste jobba på brännan nu!  har vart ledig från solen 2 dagar nu, det räcker. SOLA SOLA SOLA! :) 


blir bara mer och mer läsare :) det gillar jag, fortsätt så tjejer&killar. det uppskattas!! :) 


snart kommer min bea tillbaka hit och ska va här några nätter. och sandra&peter kommer någon dag också, ska bli skit trevligt..

det nalkas AFTER BEACH! så grooovt kul är det.. ska bli as fett!!

speciellt med er sköna människor!! :) 


jaja, nu orkar jag inte sitta vid datorn längre. vi får höras imorgon!!:) 

ha det underbart kära läsare!! :) Är det något ni undrar över,  släng bara en kommentar! :) jag svarar för det mesta :) 

ha en god kväll. =) 


puss maja!

  


Av Maja Svensson Sjöqvist - 23 juli 2010 18:35

Sitter i bilen på väg mot Halmstad nu, Vart lite i Eslöv, blev inget Ystad.
Ikväll blir det ut & gå, måste börja med det igen nu, varje kväll.
Är ju för skönt med bra musik i öronen och bara gå gå gå gå!

Iallafall så låten i bilen är ju såklart nya favoriten.


OSKAR LINNROS.
herrre vilken grabbbb!

http://open.spotify.com/track/6qVQcCBj5SWdDe3KGfqOGv

(Sumpan, ser man sedan dör man)

Ack, Sundbyberg,
jag blev full och gick runt med stilett för din skull
Sundbyberg om du minns mig

Åh, Sundbyberg jag var tolv
och jag bröt för att göra dig stolt
Sundbyberg för du minns väl
Då när försommarn kom
över grå kapuschong
jag var din, Sundbyberg ja jag var din
Soldat
så ung och så lojal

och vi sa
vi blir aldrig som dom från stan
som dom från stan
vi blir aldrig som dom från stan

Sundbyberg, det gick fort
plötsligt sköt nån en man i min port
Sundbyberg, lugna ner dig nu
men tack, Sundbyberg, jag är fri
och du som trodde det skulle bli vi

Sundbyberg, tills jag svek dig
Då när försommarn kom
över grå kapuschong
jag var din Sundbyberg
jag var din

Soldat
jag var så ung och så lojal
och jag sa att jag blir aldrig en sån från stan
men sån från stan
det är blott dig jag håller av
Sundbyberg, jag försvann

bara knas när de nämner ditt namn
Sundbyberg och det vet du så väl
men åh Sundbyberg dom kan dra
för jag minns varje bänk varje dag

Sundbyberg jag blir aldrig som dom från stan,
Jag är alldeles för lojal förortsbarn
vi blir aldrig som dom från stan
när man kommer ifrån

(sumpan ser man sedan dör man
förr eller senare bre jag menar det vi mördar word upsumpan ser man sedan dör man förr eller senare bre jag menar det vi mördar word up)

Av Maja Svensson Sjöqvist - 23 juli 2010 12:46

ja idag åker vi tillbaka till Halmstad, först ska vi till Ystad och kolla på en sportbil... måste dra..


Oskar Linnros - Ack, Sundbyberg. <3

Av Maja Svensson Sjöqvist - 22 juli 2010 11:35

uppe med tuppen, har fixat frulle åt mamma och cornelia, fast fdet var nog mest för att jag va hungrig. 

sitter iallafall ute nu & väntar på bättre väder. är lite mulet idag.. :( 


och grattis Elin, du klarade teorin. du är så duktig gumman! snart har du körkort och då måste du komma!! i love you hun :) 


sitter också och lyssnar på en sjukt bra låt.. 

här har ni den; 

http://open.spotify.com/track/0VUOF9uc6hJC8fvrGkO5tJ



vi får höras. 

sorry för dåligt bloggnade. 

men har haft saker på gång.

Ovido - Quiz & Flashcards