SPACEAD

Alla inlägg under juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 juli 2010 21:34

ja sitter här och bjuder på vacker sång, det kan ju inte bli bättre på en torsdag?

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 juli 2010 15:14

har fortfarande ont i magen, hoppas det inte är njursten som läkaren sa sist när jag åkte in till akuten.. ifall det är det så blir jag förbannad!!! jag vill vara frisk frisk frisk och njuta av sommaren!! På lördag åker vi till Stugan som ligger i Yngsjö/Åhus, det är ju Beach Handboll där då, sååååå mycket grabbar, det kommer vara paradiset för mig&elin som ska dit :) Och så ska min älskling Ola troligtvis med också, jippppie!!  vi får höras. hääj

!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 14 juli 2010 17:19

du är dagligen en besvikelse!


har ingenting mer att skriva idag. eller jag vet rättare sagt inte vad jag ska skriva. är tom på ord. hörs imorgon! härra!


Sommarens BÄSTA Låt;

Kings Of Leon - Sex On Fire 


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 14 juli 2010 00:22

ja idag var jag, kusinen Lojsan, mosternita & mamma Gunilla;) på ullared! Där köpte jag ett par hörlurar, inte öronsnäckor utan riktiga hörlurar, det var I-mego! skit bra ljud & skit snygga! =) sen ett par leggins, en "jacka", hårspray, smink tillbehör, ansikts grejer, after sun lotion, läppsyl med faktor i, sen va det säkert något mer, men det kommer jag inte på just nu! De spelade också in säsong 2 utav "Gekås/Ullared" Så där kommer jag också vara med! så ni måste följa det nu på kanal 5 ;) Sen så tog jag lite bilder med den kände Morgan också! ;) Lite allmänt snack med honom också, han drog sin "kändis" version, hur det var och hur många kort han får ta per dag osv osv osv, haha vilken kille, eller gubbe eller man eller vad man ska kalla honom, sen tog jag kort på "Comicland"  också, han lär ju vara helt jävla sjuk den killen! men men, sen har jag tagit mig en skön dusch och använt mina nya produkter! :) nicenice! Även sett på "Slappy and the stinkers" det måste vara en utav jordens roligaste filmer! ;) men men, nu ligger min lilla lojsan och väntar på att få se filmen jag har lovat att vi ska se! (lovade henne igår kväll också, men fastna vid facebook så hon gick tillslut) så nu ska vi äntligen se "Date Movie" ;) så vi får höras imorgon! 


Och imorgon kommer Christopher hit också, nice!! Så blir det att åka till Brottet och sen bowling på kvällen! Hörs då! 


pusss hääääj! ^^



  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 13 juli 2010 12:48

drar till Gekås/Ullared, vi ses där! 


Har mobilen med mig (Y)


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 13 juli 2010 10:49

jäklar vilket väder det var inatt! fast jag sov så gött ja, så om det inte vore för moster och kusin som kom in här och väckte mig för de var så rädda, ja då hade jag nog inte märkt de hemska vädret, för jag kan lova er att ljuuuupt sov jag! :) 

ja som sagt var moster & kusin rädda för åskan och blixtarna, så de kröp ner i sängen bredvid mig! i en förväntan på att ovädret skulle gå över, men nej nej! efter ett tag gick vi in och satte oss i vardagsrummet, då var alla uppe helt plötsligt! så låg jag och försökte sova, jag var ju så jääkla trött! men det gick inte, men sen när de andra gick och la sig, så jäklar somnade jag! uu va gött! men jag vaknade jätte tidigt : vakna för ca 15 min sen! sinnes! Men det var nog för jag somnade tidigt igår för en gång skull! jag har inte somnat före 4 på länge!! :D men igår gjorde jag det! ^^ 


men men, är jätte ledsen för att solen inte är framme :( jätte ledsen faktiskt!!  så idag åker jag och tröst shoppar! TAR MIG EN TUR TILL ULLARED!


vi får höras senare! pösssss!!


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 12 juli 2010 18:25

jag ger mig aldrig! aldrig!!! jag kommer sola tills jag stooooorknar! =)  man blir ju aldrig "FÖR" brun eller hur? :) så kommer ta vara på varenda dag framöver med bra väder, de dagarna kommer jag vistas ute i hettan och jobba på min bränna! men det är helt sjukt vad solen tar när man både ligger vid havet eller badat eller bara ligger och solar, det är ju sjukt! 


så idag har vi legat vid "brottet" hela dagen, verkligen heeela dagen, har badat jätte mycket i pool dock, men det var faktiskt saltvatten i poolen! YES GILLA SALTVATTEN, det har jag faktiskt inte gjort innan, inte för två öre! men kom ganska nyss hem, har tagit mig en kall dusch och nu är det stax mat, en utav mina favorit rätter, - STUVADE MED KÖÖRV! =D MUUUMS! =)


så nu ska jag käka, och min after sun lotion är nästan slut, så imorgon ska jag köpa en ny! och så måste jag fixa nytt pass eftersom jag drar utomlands snart! =D wiiiie, nu ska jag äta mat.. puss!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 11 juli 2010 23:50

jag var så trött förut så jag somnade, jag sov nästan hela första halvleken av matchen! illa! men så va det! fick iallafall se Spanien ta hem segern som jag tycker var helt rätt! fast det var ju en galen match! helt spännande!!!  

men men, nu ligger jag här med kusinen och ska se på "Date Movie" 

vi får höras imorgon! pössss

Ovido - Quiz & Flashcards