SPACEAD

Alla inlägg under juli 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 20 juli 2010 18:55

ja, har legat vid åhus strand idag med, kollat på beach handbollen också. det är ju fortfarande typ 12-13 åringar som spelar, de äldre kommer på tors,fre,lör. så det kommer nog bli lite roligare då..

ikväll åker moster och kusin hem, kommer ju bli så grooovt tomt utan de, eftersom vi har vart tillsammans i två veckor nu'!!


men har cornelia som jag kan va med iaf, fast hon åker ju hem på torsdag för hon ska ha tävling, och va fan ska jag göra dåå?? om inte elin kommer då som jag hoppas på...


men men, kommer lite nya bilder nu!  tjaooo 


    

Av Maja Svensson Sjöqvist - 19 juli 2010 20:31

ja ola kom ju i lördags kväll, och han åker hem ikväll, har spelat minigolf och jag vann såklart, har solat&badat och haft det allmänt trevligt,

har ju också övningskört. och det ska jag snart göra också!! :) 


nicenice, mamma får en iphone? :OO:O: hur ska detta gå, varför kan inte jag få den då :O? palla

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 juli 2010 20:45

har vart i stugan ett par timmar nu!


har även övningskört med lasse :D jag är ju bara föööör grym alltså!! (H) höhö!

ska åka och hämta Ola vid Åhus sen, godingen ville ju komma hit. 

han måste va bland som snyggaste jag sett. min olis!! :)


så blir väl att ta det lugnt eller gå och bada sen :) har ju lixom 1 km till havet, så det är ju rätt så nice :) 


ville bara påpeka en sak också, enligt er killar. så är det bara tjejerna som gör felen i "förhållanden" ni kan aldrig erkänna eller inse att det ni gör inte heller alltid är helt rätt. ni måste ju förfan öppna era jävla ögon och se på hur NI beter er också? ni kan inte bara hälla ut allt på tjejen, det funkar inte så.. 


och en sak till, du vet vem du är... tro inte att allt blir bra igen. för det blir det inte! det kommer aldrig bli det samma igen, kalla mig känslokall kalla mig vad du vill, för du kommer fan inte bli bättre i mina ögon efter detta ändå ditt pucko! du tror jag tycker om dig mer för att du kallar mig saker och för att du kastar skit på mig? när du trycker ner mig till botten, förväntar du dig att du ska få feedback? den enda feedbacken du får från mig nu det är bara ett stort jävla fuck you finger, mitt i nyllet fattar du?  du är ingenting för mig nu! ingenting! 


och du behöver inte skicka dessa förlåt sms:en för det hjälper inte. inte ett dugg. och jag kommer inte ha sympati för någon som dig, även ifall du har det jobbigt. du är inte den enda. det är fler människor som mår dåligt. och du behöver verkligen inte be dina vänner ringa mig. det hjälpte dig kanske en gång. men inte mer. tro mig! det är bara att gå din väg. jag kommer nog inte lägga märke till det ändå. jag känner inte dig ens till 100%? varför förväntar du dig så jävla mycket ifrån mig? jag kan inte ge dig allt du begär, jag kan inte det på beställning fattar du väl? det kommer väl med tiden, du, efter allting nu, känns det som vi är typ gifta? vi är ingenting, eller du killen.. det finns inget vi ens.!


fått din jävla feedback?

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 juli 2010 15:20
Where did we go wrong?And did we grow apartOr did we just not grow together?
Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 juli 2010 15:16

är nu på färd till stugan i Åhus/Yngsjö! Har stannat till i Lund på sjukhuset och hälsat på Gunnel! kämpa på nu Gunnel! YOU CAN MAKE IT!!!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 juli 2010 23:14

vi lägger av nu! ditt beteende är oacceptabelt,

 

jag ska säga dig en sak; man är fortfarande TVÅ om att bråka, och det är fan inte bara jag som gör fel. det ska du ha klart för dig.

 over and out!


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 juli 2010 16:28

fredagen började med att jag blir väckt halv 10 av moster&mamma, gick upp och åt frukost. mamma&lasse drog iväg på begravning medans jag och moster och lojsan åkte till brottet för att lägga oss och sola & även bada. så vi har varit vid brottet hela dagen idag. jätte skönt. har badat mer än vanligt, skit härligt! pool med saltvatten som jag har nämt i ett tidigare inlägg ifall jag inte minns fel! :) nu har jag duschat och sitter nu utslagen i soffan med saltkråkan på tv;n! hur skönt skratt har inte skrållan då? :) haha jag vill ju bara ha den ungen! :) 

ja ikväll blir det att ta det lugnt med tacos! ska kanske köra. för det blev ju ingenting igår som de var planerat. GRRR! så hoppas på det ikväll. men ska väl inte ha för stora förhoppningar nu... så jag inte blir lika besviken som igår! men men, imorgon åker vi alla(mamma, lasse, moster, kusin &jag) till stugan i Åhus/Yngsjö! Ska bli jätte trevligt, vet inte ifall det blir så att Elin kommer med, för hon ska hålla på med körkortet, och jag anser faktiskt att det är viktigare!! Men hennes bror Ola kommer nog några dagar :) Ska bli skit kul :) Men nu ska jag se färdigt på saltkråkan och ta det lugnt, jag är ju somsagt heeeelt utslagen efter många timmar i solen.. vi hörs senare eller imorgon, 


pusshej! :) 


Skrållan "- ADJÖ DÅ MIN LILLA BEBIS!"



  

Ovido - Quiz & Flashcards