SPACEAD

Alla inlägg under maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 18 maj 2010 09:16

Godmorgon! Ett ÄNNU snabbare inlägg än igår morgon får det bli idag, för nu har jag fan försovit mig, det är inte okej!


Så nu ska jag skynda mig till skolan, är helt död. känner inte livslust när jag är såhär trött. Kan knappt hålla ögonen öppna! Nej nu måste jag verkligen kila! Jag skriver senare!! 


Ha en jätte bra dag!


KRAM KRAM


  


JAG MÅSTE SKYNDA MIG RIKTIGT RIKTIGT RIKTIGT MYCKET NU!!!!!!!!! -.-


  


Kan nästan lova er att jag ser värre ut än så här på morgonen!! DÅ ÄR DET ILLA! :/

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 maj 2010 23:14

Nej, nu är det så att jag ska hoppa in i duschen och sen lägga mig, drar troligtvis på bring it on filmerna. någon utav dom! =) Ha det så bra så hörs vi imorgon! 

God natt och sov så gott! =)


KRAM KRAM! :)

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 maj 2010 21:18

på nog den godaste kebab pizzan jag någonsin käkat, jag håller tummarna sten hårt för att det ska vara just MIN kebab pizza som är på väg till mig just nu. MUUUUUUUUUUUMS!


  

:/

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 maj 2010 19:26

Hej igen!


Ville bara säga till er som är gulliga och kommenterar, att jag svara som sagt på de inläggen ni kommenterat. Så ifall ni undrar att jag inte svarar så kolla inlägget du kommentera så är nog det en liten rad från mig där =) Jätte gulliga kommentarer från er, uppskattas jätte mycket! =) Som sagt, har ni några önskemål om vad jag ska blogga om, så hojta till bara så ska jag försöka uppfylla det! =) Alltid kul att Göra er trogna och gulliga läsare glada och nöjda, det är klart jag vill skriva om något som gör er intresserade och någon NI tycker är roligt att läsa om! Så snälla skriv till mig om ni har något önskemål! =) Det vore super kul & super trevligt!    


        

fick av älskling <3    saknar mina snake bites!   var en stjärna, är en stjärna!



Nu ska jag gå tillbaka till soffan och lägga mig och kolla på halv åtta hos mig med mamma =) Känner mig faktiskt inte bra idag heller, ska ta en alvedon och krypa ner och tycka synd om mig själv för jag får stå ut med denna börda!!  =(  "sad-face" 


Skriver nog innan jag går och lägger mig ikväll, ifall jag inte deckar nu och sover hela natten, gud vad underbart det skulle vara! Förövrigt så ser det inte ut som det blir någon städning hos Thissa idag, vad nog bäst för både mig och mamma som ligger sjuka hemma! Får se ifall vi klarar av det imorgon! Håll tummarna för mig nu så jag ska bli frisk och pigg! ALLT JAG BEGÄR!!  eller ne, det är det inte xD jag BEFALLER ER OCH BEGÄÄÄÄÄR ATT NI FORTSÄTTER LÄSA MIN BLOGG! :D underbart att så många söta personer läser min blogg, otroligt tacksam! keeep on reading my friends! =) 


maaaaaaaaassssa love 


   

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 maj 2010 16:19

Ja kom nyss hem från skolan, skit jobbigt idag för jag är så himla snuvig. Blir så trött! =( jag vill vara frisk, och jag vill vara i norge.!!!!

Syrran ringde nyss också.'

- Hej syster, vad gör du?

- är hemma, och snuvar, dudå?

- DRICKER ÖÖÖÖÖÖÖL!! 

- okej, kul.. hejdå! 


Blir så less på att jag måste va här i skit sverige och ruttna när man kan va i Oslo och bara leva! helt depri på det! 

Men ska till Thissa sen troligtvis och hjälpa henne och städa. Blir ingen träning för mig idag eftersom jag är sjuk. Bättre att bli helt frisk innan jag drar igång igen!


På onsdag ska vi på en värmlands resa med klassen, ska upp mot Arvika och någon mer stans, ska väl bli kul.. Hoppas jag i alla fall! 


Har ju också smittat mamma, så hon ligger här hemma med feber och mer. Stackarn :d haha! Så nu ska jag gå och lägga mig i soffan och glo lite på TV. Så får vi se om det blir att va hemma eller åka och städa, det märks ju! 


Skriver nog mer ikväll! Det märks ju också! =) Fortsätt nu att läsa! Skit kul med så många läsare =) Hoppas ni tycker min blogg är rolig, annars får ni säga till på skarpen! :D hah men ni får ha en trevlig dag, och ta hand om er! =)


KRAM KRAM!

  


   Jag som brunett, vad tycks? ;)

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 maj 2010 08:23

Ja det blir ett jätte snabbt inlägg nu, jag & Thissa är iallafall vakna nu, så sminkar hon sig medans jag bloggar lite, jag orkar faktiskt inte bry mig på morgonen om mitt utseende, jag gör oftast inte iordning mig, för då blir det inte lika roligt när man väl gör det när man ska ut, :) haha


nej nu måste vi gå till bussen, Thissa börjar jobba snart, och jag börjar ÄLSKLINGS SKOLAN snart... SUCK! men men, skriver senare. 



KRAM KRAM!

  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 maj 2010 21:58

Japp, nu har jag kommit hem efter en lång resa från Norge, Åkte in till min moster och kusiner i Åmotfors, ville ju gosa med min bebis oliwer, men han var sjuk, han hade tagit flera sprutot och fått biverkningar, feber och sånt :( vad jobbigt för min lille goding, kraken :( Så åkte till moster som bor några gator bort, hon kom helt i chocktillstånd när jag klampa in :P eftersom vi inte hade berättat för dom att vi skulle komma,  moster fick inte fram ett ord xD  hahah! älsklings moster(L) Glad över att du är min moster :) Sen så gjorde hon makaroner och bacon till mig och Thissa som var hungriga. mmmm vad gott det va! ^^ Sen fick vi åka för klockan drog iväg, Sen åkte vi till Thissa, för hon skulle hämta saker, för hon ska sova här inatt,  :) Så åkte vi till tippen och lämna lite soper som hade stått och skräpat hos henne xD haha, sen gick jag upp till pappa för att säga hej till honom, :) saknar min pappa!!!!  Ja och nu sitter jag här, helt jävla slut, snuvig som fan.. Jätte drygt, och är jätte irriterad på att alla är typ lediga imorgon men inte min skola.. :( det är det värsta med friskola, att man inte har studiedag när alla andra har det :O tummen ner på det!! (N)   Nej nu tjatat dom här på att jag ska gå och käka kvällsmat, xD så får väl gå och göra det, och sen ska jag nog sätta på en film och försöka sova.. är ju som sagt helt slut efter dessa underbara helt fantastiska dagar hos min syster och Emanuel i Oslo! Längtar redan tills nästa gång jag kommer! 

Till helgen ska jag till Uppsala, till mina godingar Thorszelius :D fan vad jag saknar er! helt jääääkla otroligt!! Men snart ses vi äntligen! kan inte bärga mig!! :) 


Hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag har! =) Och hoppas ni får en trevlig kväll och att ni sover gott :) 


KRAM KRAM!

  

  


Bilden är från förra gången jag var i Oslo, när vi boooowla!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 maj 2010 15:17

nu kommer lite bilder från igår :) 


                          


ja det finns mer bilder, men dom ser nästan likadana ut xD enjoy! :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards