SPACEAD

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 maj 2010 21:58

Japp, nu har jag kommit hem efter en lång resa från Norge, Åkte in till min moster och kusiner i Åmotfors, ville ju gosa med min bebis oliwer, men han var sjuk, han hade tagit flera sprutot och fått biverkningar, feber och sånt :( vad jobbigt för min lille goding, kraken :( Så åkte till moster som bor några gator bort, hon kom helt i chocktillstånd när jag klampa in :P eftersom vi inte hade berättat för dom att vi skulle komma,  moster fick inte fram ett ord xD  hahah! älsklings moster(L) Glad över att du är min moster :) Sen så gjorde hon makaroner och bacon till mig och Thissa som var hungriga. mmmm vad gott det va! ^^ Sen fick vi åka för klockan drog iväg, Sen åkte vi till Thissa, för hon skulle hämta saker, för hon ska sova här inatt,  :) Så åkte vi till tippen och lämna lite soper som hade stått och skräpat hos henne xD haha, sen gick jag upp till pappa för att säga hej till honom, :) saknar min pappa!!!!  Ja och nu sitter jag här, helt jävla slut, snuvig som fan.. Jätte drygt, och är jätte irriterad på att alla är typ lediga imorgon men inte min skola.. :( det är det värsta med friskola, att man inte har studiedag när alla andra har det :O tummen ner på det!! (N)   Nej nu tjatat dom här på att jag ska gå och käka kvällsmat, xD så får väl gå och göra det, och sen ska jag nog sätta på en film och försöka sova.. är ju som sagt helt slut efter dessa underbara helt fantastiska dagar hos min syster och Emanuel i Oslo! Längtar redan tills nästa gång jag kommer! 

Till helgen ska jag till Uppsala, till mina godingar Thorszelius :D fan vad jag saknar er! helt jääääkla otroligt!! Men snart ses vi äntligen! kan inte bärga mig!! :) 


Hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag har! =) Och hoppas ni får en trevlig kväll och att ni sover gott :) 


KRAM KRAM!

  

  


Bilden är från förra gången jag var i Oslo, när vi boooowla!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 maj 2010 15:17

nu kommer lite bilder från igår :) 


                          


ja det finns mer bilder, men dom ser nästan likadana ut xD enjoy! :)

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 maj 2010 12:12

TjaTja! 


Ligger fortfarande helt utslagen på soffan, mitt hår står åt alla håll och jag vill inte ens se mig i spegeln ifall den skulle gå sönder! x) Kvällen bjöd på massa roliga saker, var hos Jonas hela kvällen med massa trevligt folk, det är så himla kul att gå ut här i Oslo, för alla är så jäääkla trevliga! Det är helt sjukt! Man känner sig välkommen vart man än är! :) Hur trevligt&roligt är inte det? =) De flesta deckade igår och när festen led mot sitt slut så alla skulle dra sig hemåt, jag tyckte att festen nyss hade börjat, och ville såklart fortsätta festa, men nej nej det skulle inte ske, så vi fick ta taxi hem till Nydalen vid typ 2, men jag var jätte pigg och kom inte i säng förens vid 5-6 :O och vaknade nu vid 11 utav att nina hade på någon jävla video, SUCK!


Snart ska Lasse mammas kille åka hem, hans buss till Halmstad går vid kvar över 1 eller nått i närheten av den tiden, så vi ska köra han sen! Om några timmar, senare ikväll hoppas jag ska jag, mamma & Thissa åka hem till Sverige, och jag vill verkligen inte hem :( Jag trivs så bra här i Oslo, skulle kunna stanna här resten av mitt liv! Men man får ju inte alltid som man vill! :( 


Nej det kanske är dags att gå upp och sätta på sig lite kläder och vakna till liv lite smått kanske! Jag skriver senare, jag lovar! Hoppas ni hade en trevlig kväll  i alla fall! =) 


KRAM PÅ ER! =)


  


  

Jag och Thissa tog lite roliga bilder igår innan vi drog ut, undrar hur tjejen mår idag?


Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 maj 2010 02:01

Kom nyss hem från Jonas, festat lite, men skulle inte banga på lite mer? vart fan är festen? skriver mer imorgon mina vänner! 


kramkram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards