SPACEAD

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 14 maj 2010 22:51

du är fan sorglig!   



tycker fan synd om dig, du måste må riktigt dåligt för att du beter dig så som du gör! Du sårar inte bara alla andra utan du sårar fan dig själv också. Du fattar inte att man inte kan bete sig så som du gör, det är fan ledsamt! Nu är det absolut sista gången jag lägger ner tid på dig, för nu inser jag verkligen att du inte är värd min tid för fem öre! Du tror du är så himla cool och så jääävla populär bara för du köper dina vänner genom knark. Kan säga dig, det är inte riktiga vänner ifall de stöttar dig genom ditt drogande. Det är sjukt lågt och det är så sjuuuukt deprimerande att det finns många människor i bara Karlstad som är som ni, fattar inte hur ni kan riskera era liv för att få röka en joint, ta en spruta eller svälja några jävla piller? Vart fan ser ni det roliga? och vart fan ser ni det roliga i att såra människor som älskar er och ställer upp för er, men förvänta er inte att vi kommer vara kvar där föralltid! För när ni inte tar emot våran hjälp så ser jag faktiskt inte någon mening med att vi ska stå kvar vid eran sida och se på när ni tar kol på er själva dag för dag.. Varför gör ni så här? Varför kan ni inte tänka er för innan ni blir"bänga"? Vart fan är det roliga? Tycker ni det är kul att sen bli tagna av polisen förr eller senare? Är det inte pinsamt att få gå och pissa en om inte fler gånger i veckan för att människor ska vara säkra på att ni är rena lixom, att ni inte ens kan hålla er rena själva, att ni inte ens kan stå emot skiten? Visa att ni är starka och mogna att stå emot, det är ju så mycket coolare och modigare att säga nej? Vem fan vill bli den som folk ser ner på? Inte fan skulle jag vilja vara den personen, om ni nu vill vara den personen som alla verkligen alla har nått emot, även ifall inte alla visar det, så tror jag faktiskt de mesta RENA människor, de har nog ett och annat att säga er! Kan inte fatta att ni inte kan ta en tanke åt att se hur era patetiska lilla liv ser ut, att ni inte kan försöka se på hur ni lever era så kallade "liv" tycker jävligt synd om er som inte kan det, jävligt synd om jag ska vara ärlig. jag ser er som tattare, personer som har sjunkit så lågt att ni inte ens har kontroll längre, ni kan inte ens behärska er bland folk, okej alla är inte perfekta, men endel kan ju förfan bete sig och hålla koll på vad dom stoppar i käften eller vad de röker! seriöst nu, skaffa er ett värdigt liv innan det är försent, jag är trött på att se mina vänner & bekanta trycka sig ännu längre ner i dreten! DET ÄR SORLIGT, speciellt hur ni beter er, nu orkar jag fan inte skriva mer, jag skulle kunna skriva en bok om era patetiska små fattiga knarkarliv, men nu är det så att jag inte orkar lägga ner tid på er, för ni ska inte få min uppmärksamhet mer än vad nu har! nu får det fan räcka! Ta tillfället i akt nu och skärp er, hur kul är det på en skala att vara klassad som knarkare/pundare?

snälla snälla snälla, berätta det för mig, berätta ärligt hur det känns? PUNDARE!


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 14 maj 2010 18:42

TJATJA;)


Jag och Thissa kände förut att vi ville vila lite innan mamma,Lasse,Nina&Emanuel kom tillbaka från Ikea, för då kommer det bli skrik och stress och sånt, så vi bestämde oss för att lägga oss och vila, då var klockan ca 16.00 och vaknade av att min syster Nina kom in och skrek; "ÄR NI DUMMA I HUVUDET? VI HAR STÅTT OCH KNACKAT OCH PLINGAT HÄR I 20 JÄVLA MINUTER!" Jag vaknar fort som fan, för jag blev så rädd, men jag flyttade inte på mig en millimeter, jag bara tog tillfället i akt att skrika tillbaka att hon var en störd idiot som inte tar med sig en nyckel när hon åker till jobbet! Jag somnade om på kanske 5 minuter, och nu är klockan 18.50 och jag känner att jag kan sova i några timmar till. Men nu har jag i alla fall samlat mina krafter för ikväll, vi ska ju grilla här hemma :) Jag är också sjuk och mår inte alls bra :( Jätte tråkigt, men imorgon ska jag i alla fall ut! Varje sig frisk eller inte!!    Men men var hur som helst jätte skönt att sova nu i nästan 3 timmar! DET kallar jag en riktig powernap!   


Skriver kanske senare ikväll! Det märks ju :) Blir ju mer motiverad till att skriva nu när det är en sån fin blogg jag fixat! :) Och när jag redan har många läsare! Gud  vad kul!!! :D Fortsätt så tjejer&killar! =) Himla kul!! :D Hoppas ni med tycker det, och ni får gärna kommentera och ge mig förslag på sånt jag kan skriva om eller ifall ni har något fråga till mig som jag kan svara på, det är alltid roligt :) Tack på förhand! 

xoxo!

  


   Kusin Lojsan & Lilla Tindra!      miss my snake bites! 

Av Maja Svensson Sjöqvist - 14 maj 2010 14:08

Hejsan! 

Ja nu är det mitt första inlägg nu på den här bloggen. Jag hade en blogg innan på Blogg.se men där är jag inte inne så mycket och bloggar och har höga förväntningar på mig själv att jag ska skärpa mig och blogga lite mer nu! :) Så nu har jag lagt ner den andra bloggen och kör vidare på bloggplatsen! Det fanns faktiskt mycket roliga saker och den var mycket lättare, jag förstod lite mer, och jag kan ju faktiskt ändra utseende på min egna blogg nu! Det kunde jag faktiskt inte innan, för det var ju så himla krångligt! Men nu är det en ny start för mig och jag hoppas verkligen att ni kommer läsa min blogg och få er en trevlig stund och att ni blir nöjda och glada av att läsa mina inlägg! :) Ni får inte bli arga på mig ifall jag inte kommer skriva här varje dag, för det lovar jag inte! Jag ska verkligen försöka få tid över och skriva en liten rad! Jag lovar! Nu ska jag lägga ut lite bilder här och se hur det blir! :) Ha en riktigt trevlig fredag, med mycket bravader!:)

XOXO!  

 



  

mitt älskade hår! 


 Lägg märke till dettta!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards