SPACEAD

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 18 maj 2010 23:02

Har nyss vart ute och gått med Jocke, var jätte trevligt! Hans hund Ludde var med också! Gick till statiol och tillbaka! Det är ju jätte skönt ute! =) Varmt som bara den! :) Tråkigt att man inte kan vara ute senare och sola! :/ men men nu ska jag lägga mig och kolla på TV och försöka sova! Ska upp tidigt imorgon för att möta klassen 8.15 på tågstation! Värmlandd resa imorgon! =)


Längtar så mycket till helgen!! 


  


KRAM KRAM


  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 18 maj 2010 18:04

Ja, jag ligger här helt jäla invalid, jag är helt död efter skolan.. inte för jag gjorde så mycket, men jag är skit trött :O har bara legat i soffan hela dagen kollat på TV! Jag längtar så himla mycket till helgen, för då bär det av till bästa terese i uppsala! fan va kul det ska bli! =D EEEXTAAAAAAS! =D Nej  nu ska jag äta mat, blir makaroner med grill körv! uu va gött vettu! =D  haha, nej ni får ha det underbart! skriver nog mer ikväll! =) 


CALLE, nu hoppas jag att du har läst min blogg ;)



KRAM KRAM! 



''

Av Maja Svensson Sjöqvist - 18 maj 2010 13:21

Sitter nu i skolan, har nyss vart i stan och käkat på donken, sen åkte jag isa,frida&björneborg till ikea och kollade runt där, testa lite sängar och soffor x) heh,


jätte fint väder ute idag ocskå! Köpte ett par nya solglasögon på bergvik också! =) jätte snygga!


Efter skolan drar jag nog till Thissa en sväng, skulle träffa niclas på stan en snabbis också! Får se vad dagen har att bjuda på! =)


Nu måste jag arbeta! Ha en bra dag så hörs vi senare!


KRAM KRAM!

  


  


Spelar ingen roll om det är slut nu, jag kommer alltid älska dig! <3

Av Maja Svensson Sjöqvist - 18 maj 2010 09:16

Godmorgon! Ett ÄNNU snabbare inlägg än igår morgon får det bli idag, för nu har jag fan försovit mig, det är inte okej!


Så nu ska jag skynda mig till skolan, är helt död. känner inte livslust när jag är såhär trött. Kan knappt hålla ögonen öppna! Nej nu måste jag verkligen kila! Jag skriver senare!! 


Ha en jätte bra dag!


KRAM KRAM


  


JAG MÅSTE SKYNDA MIG RIKTIGT RIKTIGT RIKTIGT MYCKET NU!!!!!!!!! -.-


  


Kan nästan lova er att jag ser värre ut än så här på morgonen!! DÅ ÄR DET ILLA! :/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards