SPACEAD

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 maj 2010 18:10

   fram ifrån, thissa tyckte jag hade lite 80-tals hår :P     från ena sidan! :)

   från andra sidan! Vad tycks? En snabb och lätt gjort frisyr! Det duger i alla fall! :)


Man ser så annorlunda ut på min webb cam än i verkligheten, jag såg ju inte ut så här nyss?:P haha lite roligt ändå! Men men, på ett ungefär ser jag ut så här ikväll! :) Nu ska vi snart åka till Jonas för att festa där ikväll! Jag är klar innan de andra, Manne kämpar på med sängen han, stackar'n!  =( duktig är han kan jag lova! =) Nej nu ska jag sätta mig på terrassen och ta mig en cigarett och ta det lugnt innan alla är klara, men blir ju stressad bara av att vara här inne, stresslägenheten kan vi kalla det! Helt otroligt att man kan bli stressad bara av att vara i samma rum som en del. ta det lugnt, världen ska ju inte gå under förrens 2012 va det ju sagt? HAHAH


KRAM PÅ ER! 

  

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 maj 2010 17:52

Ja nu är det full rulle här i lägenheten! Alla springer runt som yra hönor, syrran hittar inga strumpbyxor som är hela, manne sätter ihop deras nya säng, thissa vet inte vad hon ska ha på sig, jag är bara mig själv och skiter i vilket ;D nu kommer det i alla fall en bild på mig som jag tog nyss på kvällens outfit! :) 


  

blev en helt vanlig outfit ikväll, jag är ju sjuk fortfarande, feber och snuva och hosta, vet att ikväll när vi ska dricka kommer jag se förjävlig ut ändå när kvällen är slut, så whatever, jag är inte så jävla fixerad av att se bra ut hela tiden, jag kan gå osminkad på stan som de flesta inte ens kan tänka tanken på, jag kan gå i mjukis braller &  mjukis tröja överallt utan att jag känner att jag skäms, jag är mig själv. acceptera det eller dra! jag kommer inte ändra på mig för att vara som alla andra ! (Y) :) så det så! 


ha en jätte trevlig kväll nu era gullungar!  För det ska jag ha!:))

Jag kanske skriver inatt, annars får ni inlägg imorgon om kvällens händelser! Även bilder får jag hoppas! :) KRAM KRAM! =)


  

love M,

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 maj 2010 11:40

Idag vaknade jag vid 11 av en hostattack! förjävligt!!! Fick panik och trodde jag skulle dö! Vi gick upp och tog på oss kläder och vandrade iväg till köpcentret som ligger 5 minuter bort. vi var där i kanske 2 timmar, jag hitta jätte mycket fina saker men hade inga pengar med mig så det va ju tråkigt, syrran,manne och thissa köpte alkohol tills ikväll, och bästa syster köpte lite åt mig så jag också kan dricka ikväll! :) bäst hon är! Tack så mycket syrran! (L) Sitter här inne nu och ska montera ihop en säng manne har köpt, sen ska jag göra mig iordning för ikväll, för senare ska vi till Jonas syrran & mannes kompis här i Oslo! Så vi ska vara där ikväll och festa lite! :) kulkul! ^^ Får se vad kvällen har att bjuda på! Jag skriver lite senare också! :) Har ju glömt kameran hemma, men thissa har med den, så får sno lite bilder från henne! :) Så kommer förhoppningsvis upp bilder från ikväll och de andra dagarna vi har vart här i Oslo! :) (Y) Ha en jätte trevlig dag & kväll folket!! :)

KRAM PÅ ER! 


  



  Bilden är från baren i Gran Canaria, beställde denna fina drinken! Jätte god! SAKNAR DET!!! 

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 maj 2010 00:13

Nej nu kanske det är dags att försöka sova, eller iallfall göra sig klart för film och vila, är ju helt slut, skulle kanske inte sovit dedär timmarna förut med Thissa, de gör kanske så jag får svårare att sova nu :/ tänkte jag inte på! -.- men vad tusan gör man? DET BÄSTA UTAV SITUATIONEN SÅKLART =D hehe!  Nej nu blir det ut på GodNatt Cigaretten!  


Kommer aldrig kunna lägga mig annars! :) Lovar att jag ska bli en intressant bloggare snart!  Redan 95 läsare på EN JÄKLA DAG! :D  AMAZING!!!!! :D keeeeep it on!! :D fan vad glad jag blev nu! :) Ha en jätte trevlig kväll alla glada, Sov så gott så hörs vi imorgon!! :)  


KRAM PÅ ER ALLA! :)  


 

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 maj 2010 00:01

  

Gran Canaria, skulle skjuta sån pilsak för första gången, SÖK SKYDD!

   Min underbara älskling Niclas, du är så söt!  Jag älskar DIG! (L)  


  

Ligger och är sjuk i syrrans soffa, vart det i några dagar nu!  Tyck synd om mig :(


   HAHAHA, SKIT ROLIG BILD!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards