SPACEAD

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 22 maj 2010 17:11

Ja är inte vädret underbart idag? Det är 30 grader varmt och inga moln alls!=) Hur skönt som helst, så har har solat och badat hela dagen lång, som tur är i pool :D Så jäkla gött att terese och familj har pool! =D Bilder kommer när jag hoppar i poolen och sådant! :D Perfekt dag måste jag påpeka! ^^ Hoppas ni har dåligt väder hemma, så jag kommer hem brunare än vad ni är :D haha


Har iaf fått linjer! :D Och bränt mig på köpet, men det är lugnt, för då vet jag att jag har fått färg!! :D Hur gött är inte det egentligen?!


Nu väntar vi på pizza som vi har beställt, sittter jäääääävligt bra det nu! =D Hur underbara är inte denna familj, ´gud vad jag älskar er!! (L) finner inga ord.


Vi har faktiskt 6 års jubileum iår! Det är nu 6 år sen vi träffades i Turkiet! :D Vilken jävla tur vi hade!  otroligt glad över att jag blev sjuk och fick en tablett utav Annica, och att några utav oss hade stake till att fråga om vi ville spela kort ;) Ända sen dess har vi pendlat till varandra, ända sen vi var 11 år har vi åkt själva. UNDERBART! <3


Ikväll ska vi till någon park, kommer inte ihåg va den hette men nått va det ju iaf ;D haha! Ska dit och träffa lite folk och bara ta det lugnt, endel ska väl dricka, men inte vi , tror inte det iaf xD Men men , nu har jag en väldig kram i armen, vi hörs imorgon eller senare! 


BILDER KOMMER, JAG LOVAR! (y)

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards