SPACEAD

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 21 maj 2010 20:50

Japp nu är jag i Uppsala hos mina favoriter! :D Har käkat gott och mysit lite grann :D Nu ska vi dra oss in till stan och träffa Jesper och Robert, haha ingen aning om vilka det är men det spörs! :D  haha! Skriver ikväll eller imorgon! =D Bli inte avundsjuka på min helg, den kommer rocka!!! ^^   


dagens låt är

 K'NAAN - Wavin Flag CocaCola CelebrationRemix!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 21 maj 2010 08:53

MorronMorron vänner! =)

Vaknade för en stund sen, drog på mig lite kläder och bestämde mig för att cykla till skolan idag! Det är ju inte långt, tar ju kanske 10 minuter med cykel! Så idag ska jag cykla, men det är mest för att jag ska till Uppsala idag, och för att jag ska ta mig smidigt hem sen efter skolan, så jag slipper krångla med buss och sånt, eftersom dom har bytt busstider nu, och det suger ju :O men men, nu måste jag dra nej snart och kolla så cykeln funkar ;D haha! kollar på The Voice ocikså! Måste ju erkänna att det är väldigt bra, dom är ju så roliga! Rap Attack är ju så himla klockrent! De gjorde en Rap Attack till Några som skulle gifta sig imorgon, väldigt roligt! =D 


Men men idag åker jag alltså till Uppsala till min favorit terese :) saknat henne och hennes familj och alla andra i Uppsala nått fördjävligt! :O SINNES!  :O

Men idag ska jag äntligen få träffa dom! =) Och idag åker mamma till sin kille i Halmstad, så när jag kommer hem på söndag så är inte hon hemma, så jag & Thissa ska vara här hemma själva under hela veckan, för nästa helg åker jag till Sandra i Götelaborg! ;) haha! Hur ska jag palla dialekten ? ;) 


Nej nu orkar jag inte skriva mer, jag skriver sen när jag kommer från skolan, jag börjar 09.50 och har bara nationella idag, så efter nationella slutar ja! Hur gött är inte det :D? Så vi hörs sen då vänner! :) 

och förresten, DET REGNAR IDAG :(  som bara den, men jag ska cykla ändå så duktig jag är! Men fyfan vad blöt jag kommer vara när jag är framme vid skolan xD Klassblöt kommer jag nog att vara! men vad gör man i såna här lägen??:P MAN STÅR UT! :D haha! Nu får ni ha det så bra! :) Hoppas ni tycker bloggen är bra! :) Enjoy! ;)


KRAM KRAM


  


      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards