SPACEAD

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 31 maj 2010 20:09

har nyss tagit en power-nap på 2 timmar! samlat mig lite, fanns ju inte direkt något annat att göra! Så passade på att sova lite. Har ju sovit så himla dåligt på sista tiden.. Så sover mycket på dagarna faktiskt. Men det är gött (y)

 

När jag vakna så beställde jag, mamma, cornelia och lasse pizza. Fan va gött det ska bli, verkligen sögen på det nu! (y) Hoppas de köpte med cola bara, annars blir jag ledsen:(

Av Maja Svensson Sjöqvist - 31 maj 2010 13:20

Yesyes, nu är jag i Halmstad! Kom hit för ett tag sen, åkte 8.42 med tåger imorse!  Jobbigt att gå upp så tidigt! jag hade sån tur på tåget förut, för jag somnade, jag hade musik i öronen, så jag hörde ju inte vad de ropade upp i högtalarna!  Så jag sov så gott där på tåget, vaknade till precis när de öppnade dörrarna i Halmstad, tänk ifall jag inte hade vaknat just då?  jämt typ 2 minuter efter? Vad hade jag gjort då :O? PANIK!  jävlar va tur jag hade!  och det var SKIT kul igår på Liseberg! verkligen skit kuuuuuuuul! Fick tyvärr inga bilder, för min kamera har inga batterier, och jag vet inte vad laddarn är! :|  PALLA!


ja somnade till lite förut också, jag och mamma har luggit och kollat på en bra film, och nu kollar jag på Emil i Lönneberga! :b skit häftigt! ^^


Ska kolla jobb i Norge nu! Jag och mamma har även diskuterat på att flytta ner hit till Halmstad! Sånnafall gör jag det till 2an! Jag orkar varken Karlstad eller Sverige! Vill helst till OSLO!  menmen, sånnfall blir det att gå 2an här i Halmstad, vi får se hur det blir!


Vi hörs senare!  '


 peace and love

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards