SPACEAD

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 23 maj 2010 14:52

jag vill inte åka hem idag :(  Jag vill verkligen inte, har haft så tråkigt, men det går så himla fort när man har roligt, så jag ska komma så fort jag kan, och då lovar jag att stanna länge än en helg bara! Sen ska jag och tess planera in nästa resa för henne till Karlstad eller Halmstad eller oslo vem vet, det spörs! :D Men hade iallafall en jätte trevlig kväll igår! Sjukt trevligt, kul att träffa nytt folk och de jag träffat innan va jätte trevligt & kul att träffa de igen! =) Men vart otoligt besviken på MARTIN HALLÉN ALMROTH!  som dissa mig totalt igår. Kul att INTE träffa dig :( Och det samma för CALLE BREDBERG! ifall ni läser detta, då hoppas jag verkligen att ni får skuldkänslor!    det där kommer jag aldrig glömma, det kommer ni få ångra en vacker dag! :) Träffade Gustav också igår! Trevligt som tusan! Vad du hade blivit stor! =) Eller så är det jag som har krymt xD Hoppas på det första !! ^^


Men men, idag ska Annica göra min favorit mat. :) Makaroner och köttbullar! :D MUMS! :D Men sen åker jag med min tremänning hem till tråkiga karlstad :( Men nästa helg blir det till GÖTEBOOOOOOOORG och steeeeeeeeeeka! :)


Nu pallar jag inte skriva mer, meningen med detta inlägg var för att Martin skulle känna sig utpekad! och det hoppas jag att du gör nu din lille jävel! :) puss


Dagens låt är

Kom Änglar - Lars Winnerbäck!

 

blir i Oslo med syster yster snart!  kan inte bärga mig!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards