SPACEAD

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

bööh

Av Maja Svensson Sjöqvist - 26 maj 2010 10:52

Sitter i skolan nu och gör ingenting, har verkligen ingenting att göra! Eftersom jag jobbat så bra på sista tiden! :) Fick nu reda på att jag har sovmorgon varje måndag, eller ja det är ju bara två måndagar kvar tills sommarlovet. Börjar alltså kvar i 1 då =) Idag har jag ganska ont i öronen, har ju vart tvungen att sova på någon utav mina öron, så har lite ont idag faktiskt!

 

Längtar som bara den till helgen, åker ju till Sandra Eriksson i Göteborg. =) Hur kul ska inte det bli då? SKIT KUL !  :D Längtar ju såklart tillbaka till Uppsala. Det är tråkigt här i Karlstad.. Jag vill flytta här ifrån NU!!

 

Längtar också till att vi ska utomlands, ska ju bli feting kul alltså! =D Längtat som fan efter sol&bad. Fatta gött att ligga i solen och steka när alla ni andra ligger hemma och fryser och ni får stanna inne pga massa regn! :D Det vore ju underbart! :) haha nej då, inte ska vi tänka så. ni kan nog också få fint väder! :)

 

Igår va det en jätte rolig kväll! Thissa,Solange,Johan&Andrea kom hem till mig, vi lagade mat, spagetti och köttfärssås. Skrattade gjorde vi garanterat hela kvällen i stort skett. Sablar va kul jag hade! :) YOU ALL MADE MY DAY! v , Sen senare på kvällen hade vi Allsång på Romstad! :) haha massa musik & sång, helt underbart och roligt :) Sen sov ju Thissa och Johan kvar hos mig :) Trevligt och Snällt! :) Glad över att ni är snälla :)

 

Nej idag ska jag hem och ta disk och städa upp lite hemma, dra på musik och dra in i min egna lilla värld. det är lika bra att göra det i nuet! Jag är ganska trött på hur folk kan bete sig, och då är det lika gärna bättre att få ut sin ilska på städning, för då blir jag nog på bättre humör när jag får se vad fint det blivit när jag har städat klart! :) haha!

 

Så hem efter skolan, äta&städa och kanske ta mig en power nap! Det vore ju ruggigt gött det iallafall! Men men, nu har jag skrivit ganska mycket här, och vill påpeka också att jag inte kommer acceptera ditt beteende längre! Ifall du är såppas omogen och inte kan bete dig, så kommer du inte vistas i min närhet längre. Jag har vuxigt ifrån detdär beteendet, även ifall det inte märks i alla lägen, men tro mig, jag är inte som jag var förr! jag är en ny människa, PÅ ETT POSITIVT SÄTT!

 

Ha det underbart! Hade 99 Läsare igår! :) skit kul tycker jag :) Keeeeep' readi'n!  ;b

Tusen kramar! :)

 

love m.

 

  

 
 
Ingen bild

tricia.bloggplatsen.se

26 maj 2010 11:10

Nu städar du fint / Mamma Theres

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Svensson Sjöqvist - 8 februari 2011 18:07

tror jag lägger ner bloggandet ett tag, har inte ork eller lust längre. vill hellre spendera tid med mina nära och kära än att sätta mig framför datorn varje dazg och skriva inlägg så alla ni läsare ska bli nöjda. hoppas ni förstår mig, hänt mycket n...

Av Maja Svensson Sjöqvist - 27 januari 2011 20:31

har haft fullt upp ett tag nu så har inte hunnit skriva något här, ifall ni undrar vart jag har tagit vägen så är jag mest i plugget och sen med kompisar, vart ute på helgerna, känns som det var en evighet sen! men men, har även hänt en jätte tråkig ...

:(

Av Maja Svensson Sjöqvist - 25 januari 2011 16:08

har hänt så mycket nu på bara några dagar, har inte tid eller lust att skriva. därför jag inte varrrrrrt inne här..... håll tummarna  ...

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 januari 2011 23:51

var dyng bra! var med becka både fredag och lördag, så va ju massa mer med såklart. hade hur kul som helst. fast dock va jag bakfull som ett svin igår och idag, men det gör ingenting! hehehe    ajaj hejdå!  ...

Av Maja Svensson Sjöqvist - 14 januari 2011 16:17


ikväll blir det utgång med beckuuus! :)      

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards