SPACEAD

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

tjenare!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 13 november 2010 21:06

Nu är det så att jag har inte orkar gå upp ur sängen idag förutom vid ett tillfälle när jag skulle duscha, sen kröp jag direkt ner i sängen igen.. jag är jätte trött och känner inte för att göra något annat än att se på tv/filmer idag.. 


igår; 

åkte till becka där vi tog första groggen, sen tog vi bussen till stan för att byta buss till kronoparken, jonas bor där och vi skulle ju till honom.. träffa hannes och alice på stan så dom hängde med till jonas, väl hos jonas börjar vi dricka, och alice för lite sprit utav mig, medans hannes är så tråkig och är nykterist tills han fyller 18, fast ändå - duktig pojke! :) 


senare så hämtade nyström mig becka och lampi för vi skulle tydligen till molkom på fest, var lite skeptisk men hände på ändå! väl där borta kom vi till typ ett "rum" med bara 13-14 åringar i som sitter och röker och lyssnar på eddie meduza typ, jag bara sa nej, va där inne i högst 10 minuter innan vi gick vidare till någon hus fest, där va det äldre och mycket roligare, fast ändå kände jag att jag ville tillbaka till karlstad för att fortsätta festen där.. men ikke, vi kom inte där ifrån förens vid 2 eller något. Och då började alkoholen gå ur mig och jag mådde inte så himla bra, var as trött och hängig., så körde nyström mig hem så gick jag runt här hemma och gjorde massa saker innan jag decka så fint med tvn på :) 


det var iaf jätte trevligt att få dra ut med becka, det var ju jätte länge sen vi var ute tillsammans! Så det var trevligt, sen fick jag ju träffa många som jag umgicks med i vintras, det var jätte trevligt att träffa er alla! :) även om det blev en snabbis bara! ;) 


nu ligger jag ju som sagt i min säng, tittar på "så mycket bättre" gud vad bra det är! :)

Barbro "Lill-Babs",  I loooove you



ikväll blir det att fortsätta så som jag gör nu, ligga i sängen och bara dega

vi hörs imorgon! :) PUSS!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Svensson Sjöqvist - 8 februari 2011 18:07

tror jag lägger ner bloggandet ett tag, har inte ork eller lust längre. vill hellre spendera tid med mina nära och kära än att sätta mig framför datorn varje dazg och skriva inlägg så alla ni läsare ska bli nöjda. hoppas ni förstår mig, hänt mycket n...

Av Maja Svensson Sjöqvist - 27 januari 2011 20:31

har haft fullt upp ett tag nu så har inte hunnit skriva något här, ifall ni undrar vart jag har tagit vägen så är jag mest i plugget och sen med kompisar, vart ute på helgerna, känns som det var en evighet sen! men men, har även hänt en jätte tråkig ...

:(

Av Maja Svensson Sjöqvist - 25 januari 2011 16:08

har hänt så mycket nu på bara några dagar, har inte tid eller lust att skriva. därför jag inte varrrrrrt inne här..... håll tummarna  ...

Av Maja Svensson Sjöqvist - 16 januari 2011 23:51

var dyng bra! var med becka både fredag och lördag, så va ju massa mer med såklart. hade hur kul som helst. fast dock va jag bakfull som ett svin igår och idag, men det gör ingenting! hehehe    ajaj hejdå!  ...

Av Maja Svensson Sjöqvist - 14 januari 2011 16:17


ikväll blir det utgång med beckuuus! :)      

Ovido - Quiz & Flashcards