SPACEAD

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 15 november 2010 18:44

tjenis penis! 

igår var jag med Becka, åkte till stan och mötte henne där sen åkte vi till Bergvik och kikade lite, jag åt på donken och så satt vi och pratade lite, trevligt trevligt! sen åkte vi tillbaka till stan och vidare hem till becka för hon skulle föra över pengar. Mötte widing och gick med han hem för jag skulle äntligen få tillbaka min plattång som han lånade typ för baaaaajs länge sen, min rosa plattis is back home :) hihi! Sen gick vi in till stan, mötte simpo, tog ut pengarna och sen åkte jag och becka hem till mig, satt och prata här ett tag och sen åkte beckis hem typ vid 8 eller något, sen vid halv 10 kom min mamma hem :) Hon har ju varit hos min syster i Oslo sen i torsdags. :) Så nu är mamma hemma igen, saknar henne faktiskt! 


IDAG,


Började sent idag, skönt skönt! Drog och mötte Becka i stan vid typ halv 12. Sen drog vi till skolan och skulle äta där, kul att det var äcklig mat så jag åt inte.. Sen hade vi ju svenska och tknm och sen slutade vi, jag jobbade jätte bra idag så är jätte stolt över mig själv :D hihi!

Sen kom mamma och hämta oss, så övningskörde jag till buss stationen och lämna av Becka, sen körde jag vidare till farfar och Else, vad ett tag sen jag träffade  dom., så var jätte kul att träffa dom, och Siv deras granne va där, haha hon visste allting om mig typ, eftersom farfar och else hade typ berättat allt om mig och min tid som sport människa ;p vad goa dom är! =) 


Var där i några timmar och nu kom jag precis hem, snackat lite med Beckis i telefon och sitter här och dricker lite äppel saft, ska ta mig något att äta tänkte jag eftersom jag inte har åte något idag. Blir att bara ta det lugnt ikväll, se på någon bra film eller andra avenyn, får se vad jag är på för humör.. Känner mig lite hängig men det kanske beror på allt som är i mina tankar nu! Jag skriver imorgon eller något, kommer inte på något mer att skriva nu.. kanske är för att jag skrivit allt jag gjort idag :D haha! 


hejsvejs! :) 

och en STOR puss! 

Maja!


   Else och Siv   Else och jag    Jag och min älskade farfar Gösta! :)

Ovido - Quiz & Flashcards