SPACEAD

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 november 2010 21:28

Ja, jag har idag bäddat rent i sängen, plockat lite i mitt rum. Sen kom Moa hit en snabbis han prata lite sen följde jag henne till Netto för Linn hämtade henne där. Sen upp igen det är ju bajs kallt ute så jag typ sprang hem! Sen satt jag och tanka bra filmer som jag ska titta på om kvällarna :) Sen kom mammas kompis hit så satt vi och prata lite :) Sen beställde vi pizza så nu är jag så himla mätt och väldigt väldigt belåten :) Jag orkade knappt halva pizzan ;o Men då har jag något gott att äta imorgon :) nomnomnom! ^^ 


Resten av kvällen ska jag spendera i min säng tänkte jag. Ska mysa ner snart och se filmerna, dooooock måste jag föra över dom till min extärna hårddisk så jag kan se dom direkt till tv utan att behöva använda min data:) kanon! 


Det va en väldans bra makapär jag fick utav min pappa! 


hejdå' :)

   me right now!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 17 november 2010 15:12

kom precis hem, ska bädda rent och sen städa lite tänkte jag. :) Sen blir det mys med mamma =)

hejdå! :D

Ovido - Quiz & Flashcards