SPACEAD

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 9 november 2010 22:13


okej, ÄNTLIGEN har jag fått leka av mig i snön :))) underbart! 
Jag gjorde första mulningen idag på Oscar, men dock fick jag ju dubbelt så mycket tillbaka, men uu va underbart det var.. Imorgon blir det nog att åka pulka i himlabacken, hoppas snön håller sig kvar nu för jävlar i havet vad kul det är, längtar tills vi åker pulka bakom bilen! (H)
Nu ser jag på bartender skolan, Det är ju fan pinsamt.
Vanita, finns det någon dummare människa?




Ska iaf hoppa in i duschen nu, sen lägga mig i min goa säng med 3 täcken och 9 kuddar, dunderbart! :)) 


puss


Av Maja Svensson Sjöqvist - 9 november 2010 17:09

idag s´å försov jag mig, inte okej men sov iaf det är ju positivt  :) åkte te stan efter skolan och kolla på björnfittor med isa och becka. hittade en som jag köpte, den på bildan neranför, isa å becka köpte en varsin svart :) NICE!


idag blir det bara bara massa massa soffhäng för min del.. sova tidigt så jag kommer upp i tid kanske :)? 


härrå

Av Maja Svensson Sjöqvist - 9 november 2010 17:00

drog och köpte en björnfetta idag, nice!


  

Ovido - Quiz & Flashcards