SPACEAD

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 7 november 2010 23:54

Nu är det min sista natt här under lovet, imorgon ska jag tillbaka till verkligen. Men det ska bli ganska kul faktiskt och träffa alla mina klasskompisar :) Mina TUKLare! 


Så, idag har jag bara degat, kollat på tre kronor.

Jag låg och väntade på Moa så skickar hon sms om att jag ska gå ner och öppna porten, och det gör jag, SKRÄLL att jag ska bli skrämd, där hoppas Filip och Oscar fram och skrämmer skiten ur mig! TAAACK!!! 


Sen kilar vi upp till mig och tar det lugnt, film och sen tv.. 

Hade jätte trevligt!

sen kom Robert också.

Och tack Filip för pratstunden..


Nu har grabbarna dragit hem men Moa stannar kvar och gör mig sällskap under natten, myspys, har lite dricka och chips och gottar oss med :) 


Så himla härligt att jag börjar sent imorgon första skoldagen,  så jag slipper att gå upp så tidigt när man inte är van med det ;) Men det fixar sig, det gör det alltid!


Nu ligger jag i sängen och Moa är och gör sig iordning för natta, ser på Grannfejden, Gud vilka bråkstakar det finns ute i Sverige, MOHAHA. Endel är ju fööööör löjliga, men men. Så är det, vi får höras imorgon mina goooooa läsare=) 

Take Care 

PÄÄJZ.


och du, BACKE!!!


  


Av Maja Svensson Sjöqvist - 7 november 2010 13:50

mådde inte alls på igår så det blev degning hela dagen.. Robert och Platon kom hit igår ikväll och höll mig sällskap :) Vi såg på film och tog det bara lugnt.. Var trevligt. 


måste säga att platon är kick-ass med sina boots ;) BOM! 


idag blir det också att bara ta det lugnt, ligger i sängen och väntar på mat :) 

ska väl se igenom alla tre kronor avsnitt idag, så jag får se hur det slutar, men Robert,Platon och Ogge säger alltid att de kommer dö... hoppas inte de gör det.. 


men men, nu ska jag fortsätta se på de tre vännerna och Jerry" KING!


Ovido - Quiz & Flashcards