SPACEAD

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 november 2010 16:15

det är ju sånt jäääävla oväder ute :O det är helt sjukt! 

ligger här i soffan och fryser och lyssnar på musik och är jätte bitter över detta väder :(


aja, nu orkar jag inte, får kramp.. ska fortsätta tanka lite filmer och sen mysa ner i sängen! 


hej!

Av Maja Svensson Sjöqvist - 28 november 2010 09:45

vaknade jätte tidigt idag, inte alls skönt! hade en as knepig dröm.. :/

Nu ska jag snart gå upp och duscha, sen äta lite och sen måste jag gå till Pernilla för att gosa lite med plutten innan vi åker hem.. Lasse ska ju med tåget från kd 6 eller va det var så måste åka senast 1 här ifrån så han får komma hem till oss och käka osv osv osv.. Ska bli skönt att komma hem, ska ta mig en väldigt lugn söndag :)


en sak som stör mig (du vet vem du är) - du vet mycket väl hur mina känslor är för den killen, ändå håller du på så som du gör och fortsätter när vi har pratat om det.. Tack min  vän för du förstår.. nat



skriver när jag är hemma!


big love

Ovido - Quiz & Flashcards