SPACEAD

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Maja Svensson Sjöqvist - 21 december 2010 18:16

jag har faktiskt glömt bort helt att jag har en blogg. jag vet inte varför men antar att jag har haft fullt upp. syrran och manne va ju på besök och sådant så vi hade full rulle hela helgen. 


meeeeeeen men, idag har jag spelat innebandy för fulla muggar! :) DOCK förlorade vi (2-3orna) mot 1-orna och lärarna, vi va faktiskt bara 7 stycken och det fick hyfsat bra iaf. men jag hatar att förlora, det är nog det värsta jag vet! 


men men, åkte med moa och gräcken hem, så duschade jag och mamma gjorde mat åt mig så snäll som hon är! och här sitter jag, vid min älskade dator och bara väntar på bättre tider med jävligt mycket bättre väder om jag får be alltså!?


iallfall så ska jag nog se en film och kanske vila ett tag tills vi ska hämta MOA PRUTT! 

imorgon är det sista dagen i skolan, ska bli gött med lov ju! 

och julafton är fan nära nu. 

inget märkvärdigt! men men men men men !


/- tycker det är jävligt lågt och jävligt omoget utav dig (du vet vem du är) att du inte kan ta itu med saker, att du bara ska vara så här mot mig. undervika är fan bland det värsta jag vet. väx upp och prata med mig istället!!!!/


HÖÖÖÖRS DÅ FUL! 

häääääy!



  

Ovido - Quiz & Flashcards