SPACEAD

Alla inlägg den 8 december 2010

:(

Av Maja Svensson Sjöqvist - 8 december 2010 20:26

jag ligger hemma och är sjuk, legat i sängen hela dagen och tankat filmer och sett massvis med filmer! badat har jag också gjort, men det va för varmt så kunde inte andas :P jaja, feber och hosta är inget jag föredrar, de suger!! 


igår va moa, platon och ogge här. moa sov över, jag märkte inte ens att hon drog imorse, så djupt sov jag! 

igår så va jag även med bea som jag inte träffat på ett bra tag, det va kul att träffa henne, vi drog och solade och sen käka baguette! mumma! 

sen va vi hemma hos mig, sen vid typ halv 9 åkte hon hem, då fick jag och moa reda på att emelie bäckström har fått körkort! TUUUUSEN GRATTIS! :D:d:d:d så självklart va vi tvungna attt ta en liten runda med henne i bilen :) jesper var med också! trevligt trevligt! 


aja, nu ska jag fortsätta se på svensson svensson, vi höres! 


tjao!


  

Ovido - Quiz & Flashcards